Olin kesätöissä 15v tyttönä. Toimistossa oli yksi tumma mies kai 60?.. Oli juhlat ja ahmet vei varasto huoneeseen juomaa viinaa. Yk kas riisu housusa ja näytti seisovaa munaansa. Käänsi minut pöytää vasten ja käski olemaan hiljaa, otti hameen ylös ja repi alkkarit alas. Pitkän pani ennekuin pääsin pois. Nolo kokemus neisyyden menetyksestä.
Ensinkokemus
Nolona
5
679
Vastaukset
- Psykoosinen
Miks et vastustanut sitä? Olisit nyt edes jotakin tehny...
- dafug
Niinpä mikäköhän tota vaivaa ?
- gassu
Teki hyvää
- kilikoli
Voi Ahmet minkä teki.
- rennosti.m
Ei vikaanmenneistä seksikokemuksista tartte noloilla. Kovin harvalla ne on menneet ihan priimana. Oppimiseen kuuluu muissakin asioissa virhetoimintojen karsiminen. Eihän kukaan puhu vierasta kieltäkään hyvin heti alussa, mutta jos ei puhu ollenkaan, ei opikaan.
Jos on antanut vittua epämiellyttävälle miehelle, voi havaita, ettei se nyt niin kivaa ole. Silloin sitä tulee karttaneeksi ja antaa vain miellyttäville. Kyllä se siitä asettuu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166453- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan991905En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708