Onko kenelläkään tilannetta, että olet epävarma sisäänpääsystäsi? Jos olet, niin mitkä pisteet sait ja minne hait?:)
Sisäänpääsy fifty-fifty
62
127
Vastaukset
- ghjjgjk
itellä Vaasaan 27,75!!!! tiukille menee
- totuudentorviiii
ei riitä. itel 36,5 pojoo vaasaan
- rajoillemenee
33,25 turku
- Audimeis
32,25 lut, riittääkö?
- sasda
36p Aaltoon.
- jänskättää
Täällä yks ilmottautuu! Poriin 31 ja Vaasaan 30.. kamalaa odottaa loppulisii tuloksii.
- 80prossaavarmaei
36,5 aalto
- Varmakupommi
Varmasti riittää
- Eiriitö
Ei riitä. Raja alkaa 37
- Aallon-pisteet
Mistä tiedät että raja alkaa 37:lla? Tietoa vai arvailua?
- Tietoaon
Tietoa. 37,5 alustava raja.Eipä usko nyt monikaan mutta we will see :)
- Asdfer
Mites yhteispisteet?
- Apuaapuaapua
30,25p Vaasa. Jännittää!
- Qqqwe
30 oulu
- Huohhuoh
30,25 Vaasa.. Huoh, taas saa jännittää.
- Yksivainminäkin
Yhteispisteet 50.25 Ouluun, 4.25 enemmän kuin viime vuonna mutta mutta....
- ouluunko
Täällä samoilla pisteillä jännitetään!
- JÄNNITTTÄÄÄ
34 Aalto ei varmaan pääse :// Tampereelle 33
- Pohtij
Riittääköhän 34,75 Tampereelle?
- gdfgdfgjjjjj
sanoisin, että varmasti riittää
- klunx
27.75 ouluun, JÄNNITTÄÄ
- tyhäm
Miten voi tulla 0,75 pisteitä jos kysymykset 0,5 ja 1 arvoisia?
- gfdgdf
0,25 miinusta tulee 0,5 arvoisesta kysymyksestä
- ruoppo
miinuspisteillä
- Moiisjsu
Jos vastaa 0,5 pisteen kysymykseen väärin tulee -0,25 pistettä
- matematiikkaa00346347
2kpl 1 pojon kysymystä väärin -> -1 piste
1 kpl väärin 0,5 pojon kysymyksistä -> -0,25
Eli yhteensä esim. 29 - 1,25 = 27,75 - tyhäm
Apua! En tiennytkään! Kiitos tosi paljo :D
- vkviciic
Luulitko, ettei vääristä tule miinusta? Ne jotka näin luuli, ei ihme, jos luulevat rajojen olevan pilvissä.
- tyhäm
Ei kun luulin et tulee tuplana tohon oikeesee verrattuna xDd
- Ldkfkena
36,25 aalto. Oon ihan paskana nyt. Voi helvetti. En kestä tätä. Kumpa tieto opiskelupaikasta olisi voinut tulla vain suoraan
- Herttaaaaaa
29,25 Vaasaan..
- fiftysixty
29p ja Oulu. Jännäksi menee..
- Herttaaaaa
29,25 Vaasaan..
- sinnesiis
Vaasaan 36,5! :)
- Kylteri1234
36,25 aalto... Pikku jännitykset helsingin suhteen, vaasa toisena eli sinne ainakin
- 34t35ky345y5
Vaasa 32,25. Pitäisi kai riittää.
- bläääähhhhh
Turku 35,25 x(((((
- blääähhhhh
ja yhteispisteet 61,25.... riittääköhän?
- Aaltouniii
41 pistettä ja Aalto, melko varma sisäänpääsystä :)
- Kdkslcö
Luttiin 32,5!! Kuinkakohan käy veikkauksia??
- D444
Eiköhä toi riitä. Viime vuon raja oli 27,25
- Paskathousus
Lut ja 29,5. Menee liian tiukille kai, mutta yhteispisteet ois 52,5.. Voiko yhteispisteraja nousta viime vuodesta 4 pistettä??
- Publo
34,25 Tampere, saapi jännittää lopullista... :)
- samattäällä
Minulla ihan samat. Olin jättänyt peräti 7 kohtaa tyhjäksi, en muistanut että niitä oli noin paljon, laskeskelin että olisin saanut pari pistettä enemmän. Uskoisin että kuitenkin riittää, ei millään voi nousta yli 3 pistettä.
- Aaltoonko
Aalto 53.75 :) Nyt vaa jännityksel perjantait ootelles
- Simokki
Mitä ihmeen tyyppejä täällä on? Jos sisäänpääsyraja ei ikinä ole esim luttiin ollut yli 30 niin tottakai 32 pisteellä pääsee sisään :D nyt ihan oikeasti :D
- dfbddsw
Mikä ihmeen tyyppi sä olet jos luulet menneisyyden korrleoivan jotenkin pisterajoissa? Ihan vuosikohtaista, ja turha tuudittautua mihinkään "noku ei ennenkään" -ajatteluun.
- Simokki
Eikö mielestäsi menneisyys kerro vai mitään? Kyllä se kertoo. Viimeisenä viitenä vuotena pisterajat ovat nousseet parilla pojolla per vuosi. Vai ajatteletko, että tämä vuosi on jotenkin speciaali ja pisterajat esim luttiin nouseekin 27 pisteestä 36 :D that is not going to happen
- sghsdg
dfbddsw kirjoitti:
Mikä ihmeen tyyppi sä olet jos luulet menneisyyden korrleoivan jotenkin pisterajoissa? Ihan vuosikohtaista, ja turha tuudittautua mihinkään "noku ei ennenkään" -ajatteluun.
Sä tuut kyl pärjäämään kauppiksessa upeesti jos kuvittelet, ettei menneisyydestä voi päätellä tällasia :DD
- Wasa0
Vaasa 53,75p/29,75p, eiköhän noilla pääse...?
- vvvaasa
Mulla samat vaasaan, uskon et riittää
- JKL_khjwpfh
Jyväskylä 59,75, pitäs varmaan riittää.
- Onnellinen22
Minulla ja 20:llä kaverillani kasassa yli 35p! Haemme kaikki Vaasan yliopistoon ja täytyy sanoa, että mahtava fiilis!!! Kaikki kaveritkin tulossa!
- herraherra
64 Aalto.
- porimursu
36,25 Poriin, taitaa riittää?
- quumotus
28,5 Joensuu saas nähdä
- Aaltoon
38 ja 74 aaltoon :) tosin vetäsen tässä viikon päästä alkavan intin välissä...
- Aaltoon
Mistä näette noita rajoja millä pääsee sisään, kun joku sanoi että Aaltoon olisi pääsykoerajana 37,5? Arvailua vai oikeaa tietoa? Onko tietoa mikä raja olisi Aaltoon yhteispisteissä?
- mcmcm
Herää nyt vittu oikeesti.
- CaptainHastings
34,5 pongoa turkuun, saattaa mennä tiukoille. Jännää o, mutta onnellinen että pääsee opiskeleen.
- Kuopijoo
Miten tuntuu että täällä kukaan ei oo hakemassa Kuopioon? Ite hain Kuopioon ja yhteispisteillä 50,5. Toivottavasti riittää.
- mahdollinenelämämkoulu
28,5 Ouluun, riittäkö??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895