Onko Kyyn purema?

6mm

Huomasin eilen jalassani polven korkeudella kaksi puremajälkeä noin 6 mm etäisyydellä toisistaan. Ei ole turvonnut eikä alue punoita tai arista. Vatsakipuja on ollut mutta niitä on muulloinkin, Välillä on ollut myös heikko olo.

11

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikyyexpertti

Voi olla. Kannattaa käydä lääkärissä näyttämässä varalta. Mut polven korkeudelta? Ei kyy kyllä sinne asti yllä.

• Sanoisinettä

Ei kyy pääse puremaan noin ylös, paitsi jos olet kontannut kyyn päälle.

Kyyn puremajäljet ovat n 3 mm etäisyydellä toisistaan. 5 tai 6 mm on aivan liian iso väli kyyn puremalle.

Huono olohan voi tulla jo pelkästä pelkoreaktiosta.

• kgrkfrjfril

Ok! Kiitos asiallisista vastauksista!

• gsddsgdsfs

Minua puri kerran kyy nahkahansikkaan läpi. Myrkkyä ei päässyt paljon verenkiertoon. Mutta se särky seuraavana päivänä oli aivan järkyttävän kova. Tuntui että haluaisi hakata sormen irti. Särky laantui pikkuhiljaa ja minulla oli onni että minulla oli käsineet kädessä.
      Itse pistotapahtumaa edes huomannut, kun mökin pihalla oli muuta ääntä.

• 1.Aloittaja

Mistäköhän tulleet Jäljet Jos ei ole kyyn purema?

• Vällykäärme

Voi hyvin olla myös vällykäärmeen purema.

• pelkotiloja

Mammakyy kyllä ylettää aika korkeallekkin puraista, jopa nousee puoleen pituudestaan.
      Viime syksyinen hampaiden jälkiväli kädessä n.5mm.

• Inhotus

milläs noita kyitä saisi kauemmas pihapiiristä, toimiiko maahan upotettavat karkottimet?

• tappose

Tappo. Ei muuta järkevää keinoa.

• heihalooooo

olet luulosairas. jos kyy puree sinua, tulet olemaan sata varma asiasta.

• kevättuleejakyyt

Kyyn purema on tosi tuskallinen,Suomalainen kyy tutkija joka on ottanut 3 puremaa sanoi että se kipu mikä puremasta seuraa on todella kova. Yksi pureman saanut oli puolenvuoden jälkeen vielä saikulla koska jalka ei toiminut edelleenkään terveen jalan tavoin. Puremaan vaikuttaa se paljonko myrkkyä kyy antoi vai oliko tyhjä isku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      1949
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe