Tampereella nakuilurantaa?

poikanen1112

Onko tampereella edes epävirallista rantaa, johon pääsisi ilkosillaan uimaan? Olis kiva jos olis pikkasen yleisöäkin :)

16

3875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeasti.sinne.vain

      Laillista missä tahansa rannalla, kunhan ei pahemmin häiritse muita. Sopiva paikka löytyy yleensä joltain vähän pienemmältä tai syrjäisemmältä rannalta, rannan siitä päästä jonka kautta kuljetaan vähemmän.

      • Vanhan-toitottaja

        Tota on tyrkytetty melkein joka viestissä. Keksi jotain uutta.


      • mikä.on.ongelmasi
        Vanhan-toitottaja kirjoitti:

        Tota on tyrkytetty melkein joka viestissä. Keksi jotain uutta.

        Mutta kun tuo on totuus ja sopiva vastaus. Miksi pitäisi keksiä jotain uutta? Miksei tuo kelpaa? Näemmä ei ole mennyt perille, kun kerran ap:n pitää kysyä vielä. Syytä häntä jos syytellä haluat.


    • lLKKOSlLLAANKO

      Noita epävirallisia rantoja syntyy nyt kuin sieniä sateella. Naturismi on ehkä nyt viimein tullut Suomeen asti. Ansio kuuluu ilman muuta nuorelle uudelle sukupolvelle. Körttiläisyys murenee ja meille puhaltavat uudet Etelä-Euroopan tuulet.
      Vielä on matkaa, esim. Kroatiassa 99% rannoista on käytännössä nudistirantoja, jossa alastomat ja vaatteelliset sulautuvat sulaan sopuun lapsiperheiden kera. Meillä 99% rannoista on vaatteellisten käytössä, jossa oudoksutaan vaatteetonta, tai jopa paheksutaan. Onpa vielä Lapissa seutujakin, joissa soitetaan poliisille. No, noista alastomuuden sallivista vuoden 2003 lakimuutoksista sana ei ole kiirinyt vielä joka kolkkaan.

      Epäviralliset alueet syntyvät niin että menette normaalin uimarannan (ei ulkopuolelle) rauhalliseen osaan. Siinä useasti ollessa sana alkaa kiertämään ja määrä kasvaa. Nopeasti se on kymmeniä (jopa satoja esim. Yyteri Pori), jolloin kauniina aurinkoisina päivinä on aina naturisteja paikalla. Jo yhden kesän jälkeen paikka tunnetaan epävirallisena naturistialueena, johon on helppo "yhdessä" mennä.

      Jos sattuu asennevammaisia kohdalle, kannattaa soittaa heti poliisille. Alastomuuden ahdistus on syöpynyt jo lapsuusiässä. Sitä ei voida helposti poistaa edes terapiaistunnoissa, sinäkään et siihen pysty.
      Poliisi on naturistien ystävä ja sitä varten että selittää häirikölle.

      Hyvää kesää kaikille raidattomille ja raidallisille vähän myös.

      • uimapukupois

        Juuri näin. Rannan ulkopuolelle piiloutumalla herättää lähinnä mielikuvan, että siellä touhutaan jotain siveetöntä. Oikealla rannalla avoimesti oleminen tekee selväksi, että siinä vain ollaan ja otetaan aurinkoa tai mitä nyt yleensä rannalla tehdäänkään. Jokainen näkee, että seksiä ja runkkailua tms. ei tapahdu. Olen saanut olla rauhassa. Joskus joku katsoo huvittuneena tai kiinnostuneena ohi kulkiessaan. Kerran yksi vanhus uhkasi soittaa poliisin nähdessään minut nakuna, en tiedä soittiko mutta poliisi ei ainakaan tullut paikalle.


    • Rohkkiast

      Mene vaan rauhalliseen paikkaan jossa sinun ei katsota aiheuttavan häiriöitä muille ihmisille mutta jossa sinut kuitenkin voidaan nähdä jos haluat sitäkin. Itse harrastan tätä jopa yleisellä uimarannalla valitsemalla hiukan syrjäisemmän paikan. Alastoman pyyhkeellään makaava/istuva ihminen ei näy kauas ja yleensäkin ihmiset eivät tule lähelle ellei ole paljon porukkaa rannalla. Ne jotka tulevat lähemmäs esim. hyvin harvaan kansoitetulla rannalla, haluavat nähdä :)
      Helsingissä/pääkaupunkiseudulla on hyviä rantoja tähän tarkoitukseen ja niin koko kauniissa suomenmaassa vaikka miljoonille nakuilijoille!

      • Sitä-se-on

        Voi voi kun kysyjä ei suinkaan halua mennä rannalle itse. Hän haluaaq mennä paikkaan, missä saa tirkistellä.


      • sapettaa

        Jotkut haluavat näytellä, kun toiset taasen tirkistellä. Tähän hyvä paikka on nudistiranta, jossa jokainen voi tyydyttää mielihalujaan.
        Kaikki nudistit viihtyvät hyvin yhdessä mieltymyksistään riippumatta. Jokainen itse ymmärtää parhaiten mistä pitää.

        Ongelmiakin on, mutta ne ovat aina nudistialueen ulkopuolella. Kumma kyllä ihmisillä jotka eivät itse ole alueella.
        Kotona olevaa ihmistä häiritsee sietämättömästi kun tietää lähellä olevan nudistien suosiman paikan, jossa oleskellaan ilkosillaan. Murheellisinta on se että itse uskaltamatta tulla paikalle, jäädään rajalle kiikaroimaan ja hälyttämään virkavaltaa paikalle jos optiikkaan sattuu lempiväiset kohdalle.

        Helpompaa olisi vain katsoa muualle.


    • Lailavain

      En löytänyt vastausta otsakkeen kysymykseen. Nyt Tampereella ulkopaikkakuntalaisena ja sääkin sallisi ilmakylvyt.

      • Sait.vastauksen

        Saithan vastaukset. Ainakin 1, 3, 4. ja 6. vastaus olivat asiaa. Noita litanioita en jaksanut lukea.


      • NakuUV

        Suosittelen ilta aikaa naku uinneille. Mikä tahansa ranta silloin käy kunhan ei ole asutuksen keskellä.


    • hannaTRE18

      Tuomikallio on hyvä paikka. tänään oli yksi pariskunta ja noin 20 miestä alasti

      • Sitä-aitoa

        No siinä on käynyt jo kuhina. Taisi naisen voihkina kuulua koko paikkakunnalla. Nainen sai naturismia kyllikseen!


    • NudistiBoyLarge

      Itse olen uinut alasti ilta-aikaan kesällä Peltolammin rannalla, toimii. Vaatteet pois itse rannalla ja uimaan, joku kalastaja siellä oli, ei sanonut mitään vastaan. Kotonakin viihdyn hyvin alasti ja nukun myös. Pois mentäessä tuli jotain nuoria rannalle, mutta eivät nekään oudoksuneet - hyvin voi mennä alasti uimaan - kunhan on tosiaan sellaista ettei häiritse muita eikä ole liian julkisella rannalla esim. tie ja asutusta aivan vieressä. Olen uinut nakuna jo vuosia, erinäisillä julkisilla rannoilla, ei ole tullut mitään ongelmia. Ilta-aikaan tosin pääasiassa, koska tykkään rauhallisemmista uinneista.

    • Anonyymi

      Ahven uo kerran pilluuni kun uin alasti

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe