Pyyntö on jo lähetetty Suomi 24 ylläpidolle. Eihän täällä kukaan järkevä ole kirjoitellut mitään pitkään aikaan. Paitsi minä nyt.
Tän koko painipalstan voi poistaa
14
55
Vastaukset
- albiinolatino
Olet päivystänyt tällä palstalla likimain 10v 24/7 Putkeen..
- Narsistmuch
On se kiva että latinowrestleri on tehnyt tällaisen pyynnön ihan muiden lukijoiden puolesta....
- Enjääkaipaan
Hyvin tehty! Ainut oikea ratkaisu!
- säälittävätapaus
Enjääkaipaan kirjoitti:
Hyvin tehty! Ainut oikea ratkaisu!
Roikun täällä silti 24/7 :D
- järkimiess
Kannatan myös tämän palstan sulkemista. Pelkkää lapsellista kiusantekoa aikuisilta ihmisiltä. Se ei lajia nimeltä PAINI vie yhtään eteenpäin, päinvastoin.
Laitetaan kaikki viestiä ylläpidolle niin saadaan tämä typeryys pois.- jumanjii
NO!!!!!!!!!!!
- kyykkyynylös
Paljon asioita ja juttuja mitkä ei vie painia eteenpäin, muista se !
- Lasagne
kyykkyynylös kirjoitti:
Paljon asioita ja juttuja mitkä ei vie painia eteenpäin, muista se !
Miksi tää typerä palsta pitäis säilyttää? Mitäs hyötyä tästä on? Tällaiset puskasta huutelut on Suomen painin syöpä!
- läskisoosiperuna
Lasagne kirjoitti:
Miksi tää typerä palsta pitäis säilyttää? Mitäs hyötyä tästä on? Tällaiset puskasta huutelut on Suomen painin syöpä!
Puskasta huutelut ja selkään puukotukset ovat juurikin sitä painia kukkeimillaan, eli paini itsessään on syöpä.
- Heihehi
läskisoosiperuna kirjoitti:
Puskasta huutelut ja selkään puukotukset ovat juurikin sitä painia kukkeimillaan, eli paini itsessään on syöpä.
Joo, ehkä teillä, jotka ette paini.
- heiheiiheiiii
Heihehi kirjoitti:
Joo, ehkä teillä, jotka ette paini.
Juurikin siinä kaikessa mikä liittyy painiin paitsi itse ottelu ja painijat, eli kaikki seuroista ja toimijoista lähtien ylös asti.
- narsissoss
Latinowrestler, oletko narsisti ???
- Lasagne
Latinowrestler on oikeassa.
- onttopää
Lasagne kirjoitti:
Latinowrestler on oikeassa.
Eli narsismin lisäksi jakautunut persoona eli jakomielitauti.
Latinowrestler alias Lasagne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957