Haluan Eroon tästä

APUAAAAA

Joo oon tosi nuori ja oon kuullu jostai kauhuelokuvast tai creepypastast sit haluun etten kato niitä koska tulee traumat.. mut aina joskus meen kattoo.. en tiedä miksi kiinnostaa vaan! mut joskus luen jonku tarinan joka ei oo pelottava! sit siel on jotai ehotuksia toisist tarinoista ja luen ne! sit tulee traumat... yleensä tuhlaan aikaa 2 tuntii niiden lukemisee silloku erehdyn menee lukee niit! 22.00-2.00 luin tarinoita ja tuli hirvee pelko ja ahdistus ja tuhlasin aikaa... haluan eroon tästä! aina menen lukemaan jotain pelottavaa vaikka en haluaisi.. miten pääsisin eroon tästä että luen tai katson jotai pelottavaa!!!!! VAIKKA AINA MIETIN ETTEN MENE SELLASILLE SIT KUITESKI PÄIVÄN PÄÄST MEEN KATTOO TAI LUKEE!!!

4

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joklu

Minkä ikänen sä oot?

• APUAAAAA

12v mut oon tälläne..

• eiookiva

joo o... aika epäselvää tekstii mutta ite oon joskus pikkusena (nyt 16) luin tollasii ja uskoin kaikkee ja joihinki vaik vielki.. joskus oli pakko lukee jotai tollasta siis oli pakko mennä pelottavaa tarinaa lukee mut oli sellanen pakkomielle ehk vaa viiko.. sit en menny enään ja unohin asian kokonaa

• APUAAAAA

Oon menos nukkuu mut itel kestäny 2 kuukautta suurinpiirtein... siis mul oli 2 viikkoo yhes välis etten lukenu tai edes ajattelu suunnillee. mut sit taas menin kattoo jotai PASKAA... miten eroon tästä pakkomielteest lukea tollasii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      417
      5024
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      160
      2906
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2479
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      41
      1704
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      54
      1668
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      47
      1633
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1477
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1197
    9. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      15
      1117
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      164
      1107
    Aihe