Windows 8.1 ei tunnista WLAN-verkkoa. Koneessa WLAN on päällä ja kaikilla muilla laitteilla saa modeemin yhteyden, paitsi koneellani (toisessa koneessa Windows 7). Olen yrittänyt jakaa myös puhelmien internetyhteyden, mutta koneeni ei löydä niitäkään. Saan modeemin yhteyden ainoastaan kaapelilla.
Osaisiko joku auttaa?
Kiitos! :)
Windows 8.1 Ei löydä WLAN-verkkoa
7
988
Vastaukset
- okjnhgvf
Oletko kokeilluyt "vianmääritys" auttajaa?
Se on Verkko- ja jakamiskeskuksessa ohjauspaneelissa. - arvailua_vaan
No jos se kone ei mitään WLANia löydä, niin oliskohan sitten rikki? Vai onko se koskaan toiminut? Onko jotain asetuksia ronkittu? Kaiva laitehallinnasta WLAN langaton verkkolaite (tai millä nimellä se nyt olikaan). Mitä siellä lukee?
Jos tilanne olisi se, että jotain yhteyksiä löytäisi, niin ongelmana voisi olla esim. yhteensopimaton taajuus tai vanhan tietokoneen puutteellinen tuki uusille nopeuksille ja salausmenetelmille tms.. - wertvwe
Etsi jostakin sen wlan kortin win8.1 driver, vaikka valmistajan sivuilta.
- Windows8-tökkii
Et ole ainoa joka on kusessa Windows 8:lla tuon wlanin kanssa. Tuttavapiirissä on kolme jotka ovat lyhyen ajan sisällä tapelleet asian kanssa muutettuaan uusiin asuntoihin.
- logiikka_hoi
Sittenhän se vika on asunnossa.
- moka_mikä_moka
Minulla Windows taas pakkotyrkyttää WLAN:ia vaikka se WLAN on nappulalla kytketty pois käytöstä (siis adsl-modeemista). Windows jatkuvasti HAKEE tuota poiskytkettyä WLAN:ia vaikka tulostinskannerini (jossa EI ole mahdollisuutta langalliseen yhteyteen) on kytketty usbkaapelilla kiinni tietokoneeseen.
Hakee, hakee mutta ei löydä tulostinskanneria kuin vasta PITKÄN ajan jälkeen. Onko tälläisessä langattoman yhteyden pakkotyrkyssä mitään järkeä?- sallikaa_aamuinen_virhe
Kirjoitusvirhehän tuli, tarkoitin tietysti langattomaan yhteyteen ei ole mahdollisuutta tällä vanhemmalla tulostinskannerilla.
Tämän vuoksi siitä adsl-modeemista WLAN on kytketty pois koska tulostinskanneri ei sitä voi käyttää.
Puolinukuksissa ei aina tiedä mitä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492308- 262133
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271525Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1241407
- 191073
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad87921Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873