Kiinnostais kovasti tuollainen auto kun nyt ois mahdollisuus tuoda verovapaasti.
Moottori olisi kokonsa puolesta ainakin OK ja tilat varmasti minun käyttöön ihan sopivat.
Nyt kuitenkin kaipaisin vähän kommentteja/tietoa kyseisestä autosta.
Ruoste?
Tyyppiviat?
Teho/Vääntö?
Kulutus?
Ajo-ominaisuudet?
Myös linkkejä voi laittaa, mutta mielellään kohtuudella kun ei ole koko talvea aikaa netissä surffailla.
Kiitos
-Mike-
Ps.Edellinen MB oli 190E 2.6 -87 ja muistot autosta ovat positiiviset.
Kokemuksia C240 -98
4
980
Vastaukset
- Tdiesel
- oletus
C-sarjalainen 1998 on jo huippumallia, lastentaudit takana, ajettavuus kunnossa ja sekä korroosion että tekniikankestävyydeltään vielä aito mersu.
Itse olen ajellun jonkin verran saman vuoden dieselkoneisella, niin onhan kyllä hyvä auto. Jos saksankieli luistaa niin oheisesta linkistä on mukava lueskella Autobild lehden vuolasta ylistystä:
http://www.autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=815
Osta ihmeessä, siinä on enemmän autoa kuin monessa uudessa, monessakin mielessä. - -98
Niin korin puolesta ajaa vielä 24 vuotta (30 vuoden takuu).
- Hiukan
Omistin kyseisen mallin muutama vuosi sitten. Ruosteesta en voi kertoa muuta, kuin myydessäni 2001 auto oli täysin ruosteeton. Tyyppivioista en osaa sanoa mitään. Vaihdettiin takuuseen takaoven lukituksen alipainekalvo ja renkaan pyörimisnopeusanturi. Monitoimiviiksi vaati satunnaisesti reipasta otetta vilkuttaakseen. Teho 170hv, vääntö muistaakseni 215Nm. Kulutus talvella 10km:n työmatka-ajossa 11l ja kesällä reippaassa moottoritieajossa alle 7l parhaimmillaan. Ajettavuus oli hyvä vakioalustalla ja parani vielä Esprit-alustan ja leveämpien ja isompien vanteiden asennuksen jälkeen. Suhtauduin alkuun varauksella automaattiaskiin mutta oli erittäin miellyttävä kokemus. Myytäessä mittarissa oli 96tkm ja kokemus erittäin positiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078