Professori Markku Kuisma kehui juuri päättyneessä radio-ohjelmassa Väyrysen kaukonäköistä viisautta 90-luvulla, ennen euroon liittymistä.
Suomelle oli megaluokan tappio kun PV:stä ei valittu presidentiksi tai ulkoministeriksi. Johtuu yksinkertaisesti ihmisten kyvyttömyydestä katsella asiakeskeisesti ja median luomasta mielikuvasta.
Väyrynen, viisaiden aatelia
JompenbestHVjoht
6
<50
Vastaukset
- JompenbestHVjoht
Minua eivät pinnallisuudet hämää. Olen nähnyt ja tavannut Väyrystä 90-luvulta lähtien.
Tyhmempien loanheitto viisaampien päälle on ymmärrettävää. En kuitenkaan olisi uskonut, ettei sopulilaumasta enempää järkeviä löydy.
Itsenikin päälle HV:ni heittää lokaa jatkuvasti. Kyse on samasta ilmiöstä kuin Väyrysen päälle oksentelu.- magnareum
Malka omassa silmässäsi...
Väyrynen oksentelee muiden päälle aivan samaan tapaan kuin sinä Oiva. Mietihän asiaa ja katso peiliin. - magnareum
Etpä taida ollakaan Oiva vaan OSSI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1054532Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293373No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 361398
- 351249
- 381146
- 131074
- 1591016
- 6934
- 26899