Sisällä ollaan, jihuu!!!
Helsinki tulokset näkyy opintopolussa
7
65
Vastaukset
- whattheyyyu
Ei mulla vaa näy
- PaljonOnnea
Onnea! Mä en päässyt, tosin se oli kyllä jo tiedossa melkein heti. Töiden ohella lukeminen ei kuitenkaan ole mitään kovinkaan hyödyllistä.. No, pääsin sentään yo-pohjaiseen datanomin koulutukseen :D Onhan siinä ero olla oikeustieteiden kandi / maisteri kuin yo-datanomi... Ehkä ensi keväänä sitten!
- Tytyrtu
Ei näy täälläkään.
- HesaJulki
Nyt on päivittynyt. Onnea valituille. Yliopiston sivuilla lukee, että tulokset julkaistaan viimeistään 1.7. (ei siis enää viimeistään 3.7. mikä oli se aikaisempi aikaraja.)
- 2t5r4y4
Väärin. 1.7. oli vanha aikaraja. Uusi on 3.7.
- eivielänäy
Trollia
- eivielänäy
Trollia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104