Hei Jyväskylässä opiskelevat!
Onko kenelläkään tietoa, paljonko opinnoissa on läsnäoloa? Onnistuisiko Tampereelta käsin opiskelu (jos Jyväskylässä pitäisi käydä vaikka pari päivää viikossa vain)?
Voiko Jyväskylän opintoja käydä Tampereelta käsin?
7
88
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaf
Idiootti. Riippuu tietenki kurssista. Kielissä tms. pakollista läsnäoloa joku 80% muuten riippuu siitä mitä valitset. Ekan vuoden kursseissa jotku laskis, markkinointi, johtamiin nii ei kauheesti läsnäoloa. Ota asioista selvää.
- Jyväskylässäopiskelu
Sitä tässä just teen. Kiitos avustasi (idiootti).
- Jkltietoo
Jyväskylässäopiskelu kirjoitti:
Sitä tässä just teen. Kiitos avustasi (idiootti).
Väitän että onnistuu missä pääaineessa tahansa ja missä koulussa tahansa tämä etäopiskelu. Jyväskylässä eioo ainakaan ollu paljoo näitä läsnäoloon pakottavia kursseja ja ekana vuonna oli vain yksi tai kaksi tällaista.
Mikäli kuitenkin suunnittelet käyväsi koulua Jyväskylässä 5vuotta niin muuta ihmeessä pelipaikalle. Itse en tiedä ketään ketä asuisi jossain muualla ja kävisi koulussa sieltä vaikka en lähde kieltämään etteikö olisi hyvinkin mahdollista. Oikeastaan vaikka kävisit vain vuodenkin niin kannattaa melkein muuttaa paikanpäälle helpottaa elämää. - jalisäävielä
Jkltietoo kirjoitti:
Väitän että onnistuu missä pääaineessa tahansa ja missä koulussa tahansa tämä etäopiskelu. Jyväskylässä eioo ainakaan ollu paljoo näitä läsnäoloon pakottavia kursseja ja ekana vuonna oli vain yksi tai kaksi tällaista.
Mikäli kuitenkin suunnittelet käyväsi koulua Jyväskylässä 5vuotta niin muuta ihmeessä pelipaikalle. Itse en tiedä ketään ketä asuisi jossain muualla ja kävisi koulussa sieltä vaikka en lähde kieltämään etteikö olisi hyvinkin mahdollista. Oikeastaan vaikka kävisit vain vuodenkin niin kannattaa melkein muuttaa paikanpäälle helpottaa elämää.Ja lisätään vielä tähän että ei kukaan sulle niitä kursseja tuu siihe kalenteriin laittaa että valitte vaikka sellasia missä eioo läsnäolopakkoo.
- samatila
Mullakin on muutto Tampereelta Jyväskylään edessä. Täytyy varmaan Onnibussilla kulkea sen aikaa että saa asunnon Jyväskylästä. En kyllä haluaisi heti alussa olla kauheasti poissa ettei tipu heti kärryiltä.
- elkööstressatkofuksit
ekat kaksi viikkoa siellä vaan ryypätään/tutustutaan muihin ja paikkakuntaan sekä ainejärjestö pörssiin :D harva kun tuntee toisensa ja porukkaa on ympäri suomen. Ei peruskursseista tarvii hirveesti koulunpuolella stressata.
- Jdjfubr
Oma kaveri opiskeli viime lukukauden juuri noin helsingistä käsin. Kävi muutaman viikon välein paikalla tekemässä tentit ja jtn muuta. Ensimmäinen vuosi kaiketi onnistui ihan hyvin noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244711Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233480Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2672025Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81862Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin103977- 30787
- 61767
- 176750