Millaist lahjaa toivot itsellesi lahjaksi? Olisi kiva kuulla muiden toiveista. Niistä voisin minäkin saada hyviä ideoita. Omalla listallani on viinilaseja (Riedel merkkisiä).
Mitä sinä toivot joululahjaksi?
90
27931
Vastaukset
- miiiiii
....ainaki sellasen jyskin unikki rahin :D
- Maijen
En toivo mitään lahjoja toivon vain rauhallista ja mukavaa yhdessä oloa .
Lapsille on kivaa se joululahjojen saanti ja siitä nautin kun heille on kiva onnellinen joulu
Itse en tarvitse mitän lahjoja missään tapauksessa . - arrgad
aaaaaaaaaeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- joulu
Maijen kirjoitti:
En toivo mitään lahjoja toivon vain rauhallista ja mukavaa yhdessä oloa .
Lapsille on kivaa se joululahjojen saanti ja siitä nautin kun heille on kiva onnellinen joulu
Itse en tarvitse mitän lahjoja missään tapauksessa .joulumaa se sieltä löytyy...
- Miuku 36v.
Olen toivonut itselleni kalevalan pronssista kaulakäätyä, ps2 peliä(the sim´s urbnzd?), paljon fazerin konvehteja, jotain hyvää jännäriä luettavaksi, body shopista lemon-tuksuvettä...
- ansu
tasohiomakone, uusi kännykkä, kirjoja ja joulurauhaa.
ärsyttää sellanen, ku taas piti sopia, että ei anneta kamujen kans lahjoja, kun "on niin vaikee keksiä mitään, ja on sit tyhmää, jos toinen antaa mut toinen ei". mun mielestä ainakin on paljon kivempaa antaa lahjoja kuin saada.
huomioon ottamatta joulun oikeaa merkitystä, jouluhan on antamisen juhla, mä ainakin ostan/teen lahjoja kaikille, joille jotain hauskaa/hyödyllistä keksin,ei väliä saanko heiltä lahjan vai en. ja kun opiskelen puuartesaaniksi, mun on koulussa mahdollisuus tehdä kaikenlaista.
sydämellistä joulua kaikille! =) - Joulutonttu83
...että saisin jotain vaatetta. Uudet housut ja uudet kengät ja alusvaatteita ja sukkia ja... Mulla olisi vaikka mitä mielessä! Tietty myös suklaata ja ehkä myös uudet pussilakanat ja pyyheliinoja... (ja joku pyjama...). Mulla on vähän tekstiilipainotteinen tämä lista.
Mä oon kanssa aina pitänyt paljon enemmän lahjojen antamisesta kuin saamisesta (no onhan sekin nyt kivaa...:)). On tosi ihanaa nähdä ystävän ilme, (toivottavasti ilahtunut:)) kun se avaa pakettia.
Mutta parasta joulussa on se joulurauha, ja kun ei tarvii tehdä mitään! Ja saa vaiks kattoo piirrettyjä ja pelailla pelejä. Niin, ja ei saa unohtaa syömistä:D. (Njamii...)
Mutta hyvää joulua teille kaikille ja toivottavasti saatte ne toivomanne lahjat! (Niin ja jos Joulupukki sattuu lukemaan tän viestin niin tiedät mitä tuot!). - Kaisa myös
Olen sanonut kaikille, että en halua joulukortteja tai -lahjoja, vaan jos minua haluaa muistaa, voi laittaa lahjan rahana Unicefin, SPR:n tai Greenpeacen tilille.
Itsekään en lähetä tai anna mitään vaan muistan järjestöjä muutamalla satasella. Enempään ei opiskelijan budjetilla pysty, mutta onneksi tuli veronpalautuksia jonkin verran.- Köyhä opiskelija
Edellinen opiskelija antaa muutaman SATASEN niille järjestöille ml. terrorijärjestö!Greenpease,sitä se minun mielestäni on.
Tarkoitushakuiselta kommentilta tuntuu!
Minä tarvitsen niitä todella,siis lahjakortteja ja rahaa elämiseen. - Kaisa myös
Köyhä opiskelija kirjoitti:
Edellinen opiskelija antaa muutaman SATASEN niille järjestöille ml. terrorijärjestö!Greenpease,sitä se minun mielestäni on.
Tarkoitushakuiselta kommentilta tuntuu!
Minä tarvitsen niitä todella,siis lahjakortteja ja rahaa elämiseen.Mitähän tarkoitit tuolla "tarkoitushakuisuudella"?
Itse en pidä Greenpeacea terroristijärjestönä, mutta kuten sanoin, omat toiveeni ovat Unicef, SPR TAI Greenpeace. Jokainen, joka haluaa minua muistaa, voi itse valita kohteen.
Joka tapauksessa näin minä toimin. Muut tehköön miten haluavat.
Kyllä opiskelijalle joulu on sellaista aikaa, että voi pyytää mitä tarvitsee, on se minullakin monta kertaa niin mennyt. Ei tarvitse ruinata apua vanhemmilta, vaan jouluna voi pyytää mitä tarvitsee (silmälasit, tietokoneen korjaus, hammaslääkärikäynti, reppu...). Ei sitä tarvitse hävetä tai pyytää anteeksi.
Nyt tulen sen verran hyvin itse toimeen, etten tarvitse enää vanhempien avustusta, vaan yritän itse auttaa niitä, jotka eniten tarvitsevat.
Tällä tavalla säästyn myös itse lahjarumbalta, joka muutenkin on niin vastenmielinen ja teennäinen kuin olla saattaa. Perheessämme ollan huojentuneita kun lahjashowta ei tarvita, voimme keskittyä yhdessä olemiseen, saunomiseen ja ruokaan. Voin suositella samaa muillekin!
- miuku
niin kysyisin, että keneltä te kaikkea tätä pyydätte? iso lahjalista lienee ok, jos on jotain 10 vee, mutta kun itse lähentelen kolmeakymmentä, niin en katso tarvitsevani lahjoja vanhemmiltani, anopilta jne. mieheni kanssa menemme alennusmyynteihin katsastamaan joulun jälkeen päällepantavaa, muuten tyydytään ihan pieniin juttuihin. ollaanko ihan outoja, kun ei anneta lahjoja? lapsellemme ostetaan toki, mutta...
- Vammenen
Haluun kossupullon, että voin vetää perseet jouluaattona ja mennä sitten ihan tuubassa hakkaa toisten oviiii! :)
- Henkka.
Vammenen kirjoitti:
Haluun kossupullon, että voin vetää perseet jouluaattona ja mennä sitten ihan tuubassa hakkaa toisten oviiii! :)
Pyysin ja sain farkut.
- Joulutonttu83
Tuo minun listani oli ainakin TOIVElista, siis kyllähän sitä voi omaksi ilokseen tehdä joululahjalistan, vaikkei niitä keneltäkään toivoisikaan. Kun kerran lähentelet kolmeakymmentä, niin sinulla on varmaan työpaikkakin? Köyhänä opiskelijana minun äitini ainakin haluaa muistaa minua jouluna, kun harvemmin sillä opintotuella mitään saa itselleen. Kyllähän ne uudet kengät on ihan kivat, kun vanhat alkaa hajoamaan. Kyllä minäkin mielestäni "tyydyn ihan pieniin juttuihin". Enkä varmastikaan kaikkea pyydä mitä tuossa yltäkylläisessä listassani lukee. Kyllä sinullakin varmasti on jotain mitä haluaisit itsellesi, vaikket niitä keneltäkään toivo. Kokeiles tehdä itsellesi lista ihan omaksi iloksesi:). Niin, ja tuo lahjojen antaminen on ihan makuasia. Minulle siitä tulee ainakin hyvä mieli, että saa ilahduttaa toista. Ja on muuten todella kaunis ajatus lahjoittaa hyväntekeväisyyteen!.
- Nauttien
Niin.. Miksi joulu täytyisi olla täynnä lahjoja?!
Meijän perheessä ei olla pariin vuoteen osteltu lahjoja mutta silti joulu on tuntunut joululta!!
Syömme hyvin, pelaamme pelejä ja vaan rauhoitumme paikoilleen... Siinä se on! Kehotan kyllä muitakin kokeilemaan samaa!! Varsinkin siinä tapauksessa jos perheessä ei ole enää pieniä lahjojen odottajia:) - miuku
työpaikka on ja lahjahaaveitakin on... meillä myös tuo pelailujoulu ollut jo muutaman vuoden in, ja oikein mukavasti menee :) suhtautuisin varmaankin lahjoihin erilailla jos olisi pätäkkää niihin laittaa (hoitovapaalla). toivoa saa, se kai on sitä lapsuuden uskoa joulupukkiin :)
- toinen miuku
miuku kirjoitti:
työpaikka on ja lahjahaaveitakin on... meillä myös tuo pelailujoulu ollut jo muutaman vuoden in, ja oikein mukavasti menee :) suhtautuisin varmaankin lahjoihin erilailla jos olisi pätäkkää niihin laittaa (hoitovapaalla). toivoa saa, se kai on sitä lapsuuden uskoa joulupukkiin :)
hupsista, täällä on toinenkin miuku, mutta vähäsen vanhempi!
- jarmo
Mä en osta kenellekään lahjoja enkä saakaan niitä koska en vietä joulua.. hyvä näin
- ankka
toivoisin sellasta kaj stenvallin 1000 palan ankka-palapeliä ja kattolanppua, kun uuden kämpän makarista semmonen vielä puuttuu. lisäks olisin oikein mielissäni konvehtirasiasta ja viinipullosta... ;)
- Paakari
Aika vaikeata on tänä päivänä aikuisille ostaa lahjoja, kun makuja ja toiveita on niin erilaisia. Olenkin nykyään ostanut aikuisille vain käyttölahjoja tai sitten leiponut heille jotain suussa sulavaa. Jos ei kakut muille kelpaa niin heittäkööt menemään! Onpahan ainakin maatuvaa jätettä ;o)
Joulu on lapsien juhla, joten mielestäni lahjojen oston voi unohtaa kun lapsesta tulee aikuinen. Ja rajansa lahjamäärällä, yksi hyvä riittää kyllä.- Kaisa
Minunkin mielestäni on turha ostella aikuisille lahjoja, vaihdella ystävien kesken kukkaja suklaapaketteja.
Jotkut vieläpä lipevät tästä kiellosta vaikka sovitaan ettei osteta lahjoja niin sitten tuodaankin suu maireana paketti ja odotetaan saada vastalahja.On kuitenkin ostettava ettei jäisi huonoa omaatuntoa"kun mulla ei oo sulle mitään" vaikka toisin sovittiin
- tyttönen
Tänä jouluna toivon itselleni maailman seksikkäimmän miehen!!! Robbie Williamsin!!! Koska pukki tuskin tuo Robbieta mulle suljetussa säkissä, riittäisi edes cdlevy.
- epätietoinen
Eli mitä lahjaksi poikaystävälle (18v.) kun on ensimmäinen joulu edessä?
Jos jollain on hyviä ideoita tai esimerkkiä mitä itse on antanut, niin kuuntelen mielelläni.
Turha sitten vastata, että pitää antaa jotain henkilökohtaista, eikä lahjoja muilta kysellä. Haluankin nyt jotain esimerkkejä, mitä muut ovat ekana jouluna lahjaksi antaneet.
Kiitän vastauksistanne!- vammenen
Jos mä olisin se poikaystäväv niin haluisin tietysti sen kossupullon et voisin vetää perskännit ja kontata lattialle niin et kuola valuu ja pilaa muitten joulu!!! Oon varma et tää on varma lahja !
- Joulutonttu83
Mä oon yleensä ostanut jotain pehmeää pakettia. Viime vuonna ostin ainakin pyjamapaidan ja -housut ja siihen lisäksi jotain pientä, mukin ja kalenterin inttiin:).
Sitä ennen ostin muistaakseni jonkun hupparin.
Ja tänä vuonna ostin... SHHH! Älkää vaan kertoko sille! (Onneks hän ei lue näitä sivuja...) Niin, tänä vuonna ostin neuleen ja "olohousut" sekä tossut... Mutta, me olemme olleet jo niin kauan yhdessä, että toisen maun on oppinut tuntemaan. Tiedän kyllä, kumppanille on tosi vaikeaa ostaa lahjaa! - jane
vammenen kirjoitti:
Jos mä olisin se poikaystäväv niin haluisin tietysti sen kossupullon et voisin vetää perskännit ja kontata lattialle niin et kuola valuu ja pilaa muitten joulu!!! Oon varma et tää on varma lahja !
säälittävää
- Nakkeli
Ollaan seurusteltu nyt 5 vuotta. Aluksi ostin boksereita, paitoja yms pehmeitä paketteja. Naamasta näkyi, että paketit oli ok, mutta jotai kivempaakin olisi voinut olla. Otin siitä sit opikseni ja ostin seuraavan kerran parranajokoneen, ajastettavan kahvinkeittimen, digiboksin ja nyt vedenkeittimen. Tosi hyvin on kelvannut, kun ei oo ollu pehmeitä paketteja. Noissa on ollut räpeltämistä. Suhteellisen kallista, mutta kyllä niistä on kuullut kehujakin, enemmän kuin paidoista.
- nepi
voi taikoa tavallisen yksivärisen t-paidan ja kangastussin avulla. suosittelen, mutta siihen jää koukkuun ;)
- apua
Mulla on sama ongelma. En osaa ostaa mitään poikakaverilleni (19v). Luulis et tuntee jo toisen niin et osais ostaa hänelle jotai (neljäs yhteinen joulu nimittäin), mutta ei. Vaatteitakin on hankala ostaa kun koot kuitenkin aina vaihtelevat.
- heka
anna vaikka kynttilä illallinen ja pesää myöhemmin sit illalla. takaan ettei o harmissaan.
- micce
no tietysti raapaiset kynttilän palamaan, kietaiset ympärillesi niukahkon silkin palasen ja sipsutat kuiskaamaan poikaystävällesi että lahjansa saisi aukaista...
- samppa
...philipsin mankkaa
semmonen missä on kaukosädin maksaa 99 euroo - nainen
Tää tahtois autonsa puskuriin sellaisen pienen pesimensuuttimen, kun joku vei sen ja kun soitin ja tiedustelin kyseistä osaa, niin sanoivat sen maksavan noin 100€/kpl.
Ett Joulupukki vois vaikka tuoda sellaisen tälle!!
Hyvää Joulua!! - Tyttö-tonttu
Äiti kyseli lahjatoiveita (olen opiskelija) ja ainut mitä siinä hädässä keksin oli leivänpaahdin :) Onhan sekin käytännöllinen ja jos semmonen puuttuu niin mikäs siinä.
Mielestäni nimen omaan käytännölliset lahjat on niitä parhaita..ei tartte joulun jälkeen miettiä, että mihin nurkkaan/kaappiin jonkun "epäkäytännöllisen" lahjan laittaisi/semmosen millä ei oikeestaan tee mitään.
Itse ostan joululahjat yleensä sisaruksille (3 kpl), poikaystävälle ja vanhemmille jos jotain keksin..joskus parille ystävälle jotain pientä. Lahjat eivät mielestäni kuitenkaan ole se pääasia..tietysti pienet lapset kovasti jotain lahjoja odottaa yleensä, hirvee panikointi ennen pukin tuloa :)
Tänä jouluna olen päätynyt ostamaan mm. elokuvaliput pelin sisaruksille, pyyhkeen, tohvelit...Poikaystävälle annan kalenterin vuodeksi 2005..jokaisen kuukauden yläpuolella on meistä tai hänen kavereistaan yksi kuva. Tämmöisiä kalentereita voi tilata esim. www.ifi.fi :ltä. Ja kuvat saa siis itse valita omista kuvatiedostoista..(sinne täytyy tosin rekisteröityä ja liittää kuvia jne)
Iloista joulua kaikille!- nepi
..kiitos siitä! (:
tämän vuoden osalta lahjat on jo hankittu ja paketoitu, mutta tulevien vuosien varalle. - Tyttö-tonttu
nepi kirjoitti:
..kiitos siitä! (:
tämän vuoden osalta lahjat on jo hankittu ja paketoitu, mutta tulevien vuosien varalle...että pidit ideasta. En tosin ole ihan varma mistä :D Ilmeisesti kalenterista? Ja jos totta puhutaan, niin itse sain idean siihen näiltä keskustelupalstoilta. En siis itse ole sitä keksinyt :)
- meidän joulu/joulut
No meillä on jouluna yleensä ollut aina ruoka pääasia. Lahjoiksi en edes lapsena saanut mitään hyvin ihmeellistä ja aina oli vähän nöyryyttävää kirjoittaa koulussa aine joulun jälkeen omista lahjoistaan. Ei silloin pentuna tajunnut perheensä tilannetta ja oli omituista jos muut olivat saaneet kaiken mitä halusivat Itse oli saanut pari omasta mielestäni kivaa lahjaa, mutta kuvitteli siti että olisi pitänyt saada paljon enemmän. Tänä jouluna näyttää siltä että ruokakin jää vähemmälle. Paras joululahja on ollut että on saanut hoitaa sairaat eläimet kuntoon ja antaa yhdelle niistä kunniallisen kuoleman. Lahjaksi olen perheenjäsenilleni hommannut jotain pientä, ja tiedän että itse en saa mitään rahatilanteen vuoksi. Lahjaksi toivon että saisi syödä yhden kunnollisen aterian ja viettää mukava tunnelmallinen viikonloppu ja toivoa onnellisempaa uutta vuotta. Joulusta on tullut kaupallinen juhla johon aletaan valmistautua jo heinäkuussa.
- perhonen91
Onhan se kiva saada ja antaa, vaikka eihän se oo se pääasia. Joskus pienempänä joulussa oli tärkeintä ne lahjat, mutta ei niinkään enää.
Nykyään on ihanampaa kun saa viettää perheen kanssa yhteistä aikaa, mikä nykyään on jääny vähän vähemmälle.
Kun mun vanhemmat oli pieniä, sillon vaan annettii joku lahja, ja nykyään tehään kaikenmaailman listat mitä halutaan.
Ja mie oon ainakin onnellinen että mulla on perhe ja hyvä koti, mikä ei kaikille ole mikään itsestäänselvyys. Ehkä suurin toivomus ois se, että sais viettää ihanan joulun, rentoutua, ja syödä paljon hyvää ruokaa. :)
- kurkunleikkaja
Sims2.
En oikee tarvii mitää ja se sit tuli mieleen *uus villity* xD - Nimetön
hmm... hyvän ja rauhallisen joulun ja rahaa ja paljon suklaata.... ehk pari lahja korttiikin olis ihan paikalllaan ja sit paljon joulukortteja..... jahyvän jouluruoan (tulosssa ilman toivomustakin)
- Sonja
Itse toivoisin sellaista lahjaa, mikä toisi jostain muistoja...
Nyt olen udellut mitä jätkäkaverini ostaa minulle, kuulemma jättää itsestään muiston kun lähtee tammikuussa armeijaan...En tiedä olisiko se sitten nalle tai joku jonka kanssa voisin nukkua =)
Itse ostin hänelle pyjaman, jossa on paita ja bokserit.
Haluaisin ostaa vielä jotain pientä, olisiko kenelläkään lisää ideoita?
Olisin halunnut tehdä kalenterin jossa olisi kuvia meistä mutta ei niitä ole tarpeeksi :( vasta yksi. kumpikaan ei niin kameran ystävä ole. - paukkujyvä
POPKORNIKONE!!!!!!! siis kattilassa valmistus ei todellakaan tule kuuloonkaan. se on menneen talven lumia! älä ole tavis vaan tee popparisi uudella nerokkaalla laitteella. värivaihtoehtoja ei valitettavasti ole mutta käytännöllisyyshän se ratkaisee! PERSOONALLISTA JOULUA KAIKILLE!!!!!
- tytti
oon toivonu kännykkää ja suklaata ja karkkia.........(ja kitaraa)
- maija
Itse olisi aivan mahtavaa saada jokin lahjakortti. Eniten halajaisin ilmaista hieronta käyntiä. Riippuen lahjansaajan iästä hyviä vinkkejä olisi esim. leffalahjakortti(lahjan saaja saa itse valita minkä elokuvan menee katsomaan) tai jonkin lehden tilaaminen vuodeksi.
Ja tottakai ne ainaiset suklaakonvehdit ym. on ihan hyviä lahjoja. Minä ainakin tykkään kun itse ei kehtaa tuhlata rahojaan karkkeihin niin kun ne saa lahjaksi niin niitä syö hyvällä omalla tunnolla.
Itse ostin perheelle lahjaksi kirjoja ja tohvelit. - joel
haluan niitvors kakkosen ja kamera kännykän ehdottomasti se on mun paras toiveeni ei tarvis mitään muuta antaa kun se kamera kännykkä
- kurkunleikkaaja
kamera kännykkä
- mutku
Niin, tämä opiskelija-köyhäilijä toivoi vanhemmiltaan hiusten tasoitusta kampaamossa.... no ei kelvannut, sanoivat nyt toki auttavansa tuollaisessa muutenkin. No, seuraavaksi tietysti jotain lämmintä vaatetta, parit välihousut vaikka.... no ei käynyt sekään.
Nyt en enää viitsi ehdottaa mitään käytännön juttua, kun ei kelpaa. Ostakoot jonkun jutun millä en mitään tee, jos se on heidän mielikuvansa oikeasta lahjasta.... minen jaksa enää märistä että se ja se perustavara puuttuu kun niitä ei kelpuuteta lahjatoiveeksi. Minä enää ala niillä maksattamaan kaikkia perusmenojani. Olen mielummin vähän vähemmällä.
Pitäisi kai olla iloinen kun jaksavat ja haluavat tukea opiskeluani, mutta joskus tuntuu siltä että liika on liikaa. Vielä enemmän tuntuu siltä että nyhdän heidät kuiviin jos sattumaltakaan mainitsee jonkun asian puuttuvan....
No, tämä ei kai kohottanut kenenkään joulumieltä, anteeksi siitä. - Tia,,@
Mää haluisin joululahjaksi ison kasan vaatteita, uudet rummut ja uuden mikin. Kitarakin ois ihan kiva saada ja vähän joulurahaa.
- mmm
Mä haluisin vaikka mitä, mut en vaan muista mitä kaikkee... Enkä jaksais kyllä luetellakkaan... Mut mä sanon nyt jotain... Eniten mä haluisin koiran! Ja sit haluisin kameran, farkut, pyjaman ja jotain muita vaatteita... ja sit haluisin suklaata, joitain elokuvia, kirjoja,
yhen Playstation-pelin, ja kaikkee muuta kivaa! Et aika pitkä lista, kun niitä on viel aika paljon... - pukki
Lomamatka ilman muijaa olis kiva, vaikka thaimaaseen tai jonnekki.
- Bomera
MIUN JOULU TOIVE ON ETTÄ MIU SERKUT TULLIIS KÄYMÄÄ!!!!!!!!
- irmeli
Minulla on yksi toive: Toivon ettei isä juo viinaa jouluna. Ei muuta...
- x-mas...
sama toive mulla.. mutta epäilen että toteutuu...
- Ois mukavaa saada
Mää ainakin haluaisi uuden cd-soittimen,koska omani ei jaksa aina soitella.....
Ennen halusin jotain kallista,mutta kun ikää on karttunut niin mielenkiintoni on sitä myöten laskenut..... - nepi
puhelimeen uudet kuoret, kun vanhoista puuttu pala, ja sitten kassin/laukun. kävin kummatkin jo valkkaamassa äidin kanssa.
mummolta tää toivoi kitkerien neitsyiden albumin (:
ja ystävältä (mitä hänkin minulta) jotain, mikä muistuttaa minua hänestä tai häntä minusta.
kaksivuotias kummipoika saa superman-neuleen, mut älkää kertoko sitä vielä. - Nakkeli
kamerapuhelimen, sukset, kultaisen sydänriipuksen, tallentavan dvd-soittimen,sukkia, tyynyt, teema-astioita, kynttilöitä ja kaikkee muuta kivaa =) Sit alennusmyynnistä ostetaan vaatteita..
- y4kuz4
mie toivon karkkia, pelejä ja kaikkee muuta kivaa!!
musta on kivempaa ostaa lahjoja ku saada!! ;) - dragonball z
Toivon peliä nimeltä dragonball z budokai 3,koska se on ihan ykköspeli.
- en muuta
Käytetty hyväkuntoinen S-sarjan Mersu riittäisi minulle ja samalla voisivat viedä tuon vanhan romun pois. Heti lahjojen jaon jälkeen olisikin mukava ajella töihin. Oikeastaan haluaisin myös vapaata ettei taas tarvitsisi olla Joulua ja Uutta Vuotta töissä =(
- Miia D.
Minä toivon joululahjaksi LOTR III extended-DVD.boxia,jonka tiedän että saan kun paketoinkin itse :D. Muuta? Toisen koiran (ei tule tapahtumaan)... En oikeesti tiedä.
Kliseisesti,mutta niin sydämestä hyvää mieltä kaikille,joulunrauhaa.. Sitä että yhtäkään vaimoa ei lyötäisi,yksikään ihminen ei joisi liikaa,yksikään lapsi ei jäisi vaille lahjoja. Sitä,ett olisi lunta,PALJON lunta! Että hälytyskeskuksissa,ensiavuissa,poliisiasemilla olisi kiireetön tunnelma ja työssään olevilla glögiä ja pipareita ja rauhallista. Että edes yhtenä päivänä vuodessa jokaisella olisi joku läheinen,joku jolle toivottaa hyvää joulua... Että pimeyydessä palaisi lukuisat kynttilät valaisten joulua... Että vakaumuksen omaavat ihmiset muistaisivat,kenen syntymäjuhla joulu on. Että vakaumuksettomat ihmiset näkisivät joulun materialismin sijaan lämpimän mielen juhlana...Että jokaisemn annettaisiin rakentaa sellainen joulu kuin itse haluaa vailla stressiä ja niillä voimavaroilla,mitä on. Myös niille hössöttäjille suotaisiin syyllistämättä oikeus rakentaa joulu isolla rahalla,paljolla rahalla. Ei se ole keneltäkään pois...
Jouluntaikaa kaikille! :)- Miia D.
Ja mitäkö olen muille ostanut? (myönnän,olen jouluhössöttjä,mutta UNOHTAMATTA joulun henkeä)
Miehelleni ostin uudet kauttimet subbarin tietokoneeseen,Tarantinon DVD-boxin,karkkia,boxerit.
Vanhemilleni ostin pikkuvelin kanssa yhdessä lahjakortin kylpylään.
Pikkuvelille ostin paidan,karkkia,Macliten,partavettä.
Kummitytölle Arvaa kuka?-pelin.
Lisäksi käytän jonkin verran joulumuistamisiin tarkoitettuja rahoja hyväntekeväisyyteen, esim. WWF
- vaari
No tonttuja!
- Pohjalainen
Kirjaa lukiessa tulee konkreettisesti hiljaisuus ja rauha. Hengellinen romaanikin käy, vaikka luenkin eniten elämänkertoja ja tositapahtumiin perustuvia kirjoja. Raamattuhan on tietenkin ykköskirja, mutta se taitaa suurimmalta osalta löytyä.
Siunattua Joulua kaikille ! - onnu
vauvan toivoisin mutta ehkä ens jouluna :)
- Kirsi
Vauvan haluaisin minäkin, mutta ensi jouluun jää... :)
- KIITOS
...
- aattona
...
- Ei onnistu
Toivoisin, että saisin palata ajassa pari vuotta taaksepäin. Tekisin niin monet asiat toisin.
- Kaltsu
No, naista ois mukava saada...
eli seksiä joltai seksikkäältä naiselta!!
hehehe
tuskimpa toteutuu :(- Kaurakeksi
Minä olen toivonut semmoisia kivoja öttiäisiä: rottia :) Ja niille häkki, tarvikkeet, ruokaa jnejnejne. Siinä taisi olla minun joululahjatoiveeni, enempää en uskalla pyytää. Ehkä joku cd. Ja Potter-kirjasarja taitaa jäädä nyt saamatta.
- rapu
Minä toivoisin työpaikkaa. Jos en saa joulupukilta, niin tulis edes Taika Jim ja toisi sen mulle. Sitten voisin ehkä ostaa rakkailleni heidän toivomiaan lahjoja. Hyvää Joulua kaikille.
- påiy
Tietty maailman rauhaa ja harmoniaa ihmiskunnalle.
- leatherwoman
Haluaisin ainoastaan liilanvärinen leathermanin, tällainen eränainen kun olen:) jotain kaunista ja käytännöllistä mukaan metsään ja mereen. Hyvää Joulua kaikille:)))
Ps: Se on muuten ainoa lahja jonka saan jos onni suosii, päätettiin että tänä vuonna ei anneta joululahjoja, itse voi ostaa jotain hyödyllistä niillä joululahjarahoilla.- realx
Mulle Nissan skyline gt-r R34 vspec II tietysti jollain junin ja hks:n palikoilla KIITOS!
- nämä vähäiset asiat
realx kirjoitti:
Mulle Nissan skyline gt-r R34 vspec II tietysti jollain junin ja hks:n palikoilla KIITOS!
-Playstation 2 Pelikonsoli
-Elisabeth Shannon Naisten aamutakki antifleece
-GBA PELIKONE PLATINUM POKEMON SAPPHIRE PELI
-MICROSOFT WINDOWS XP HOME PÄIVITYS
-PC-PELI FLIGHT SIMULATOR 2004 LENTOSIMULAATTORI
-F-SECURE INTERNET SECURITY 2005
-Indesit Pesukone edestätäytettävä
-Heijastinliivi
-Upo C 210k Lattialiesi
-9" pöytätuuletin vt6a-23
-Medisana Shiatsuhieroja
-Philips Hb 935 Innergize Innergize solarium
-Kenwood Yleiskone km180
-Siemens Porsche Leivänpaahdin tt 91100
-Volvo S60 T-5
-DORO 312C PUHELIN ISOT NÄPPÄIMET
-NOKIA 9210i KOMMUNIKAATTORI PUHELIN
-WHIRLPOOL MAX18AB ADVANCE MIKROAALTOUUNI MUSTA
-HUSQVARNA QCE734W ERILLISUUNI VALKOINEN
-PHILIPS FC6082/02 VARSI-IMURI WET/DRY
-BRAUN WK210 VEDENKEITIN TASAPOHJA 1,6L VALKOINEN
jos en kaikkia saa, niin rupean itkemään ihan varmasti. Joulu on lahjojen aikaa, silloin täytyy saada paljon lahjoja tai joulu on pilalla.
- Plåstret
ost, ost, ost, ost
- Nainen*
Hyvää Joulumieltä toivon, samoin sinulle!
- matami
geishakuulat :)
Lomaa ja näillä näkymin olen myös saamassa sitä. Loma on aina loma, vaikka ei olisi mitään järkevää tekemistäkään.
- pera
ostin koko suvun akoille hajuttomat saippuat oli muuten ahonlaidassa alennuksessa.
- PoikaMies
Jos ei tyttöä kellään ole antaa, niin köyhänä opiskelijana kelpaa rahalahja.
- nielaisi
Olen jo 37, eikä vaimo vielä nielaissut, vaikka joskus ottaa loppuun asti.
- Pietukka
No hyi vittu, on sullakin lahjatoive. Minä en ainakaan pystyis..yäk! Ajattele nyt eukkoaskin..
- Nainen
Hyi jumaliste, viimeistään tässä kohtaa meni maku koko joulusta.
Kuule jätkä, mitäs jos itte vaikka vetäsin kossun sijasta sitä omaa mälliäs, ni tiedät, et ei sitä kukaan täysjärkinen kakistelematta niele.
Eikö rakkautta voi muuten todistaa?
- AITO joulupukki
Joo eli mä toivon dvd poltinta lahjaks (sellasta mikä polttaa 2 kerroksisia dvd -levyjä). Muuta en ole toivonut mutta aina kaikki sukulaiset jotain lähettää...
- Pietamariia
Toivoisin lahjaksi poikaystävältäni jotkut ihanat ylelliset alusvaatteet tai jonkun käsikorun. ´Hajuvesikin olisi ihana. Sulhaselleni ostin kännykän ja vieläpä todella kalliin ja hienon. Maltan tuskin odottaa kun hän avaa paketin aattoiltana..:) Hauskaa joulua kaikille!
- Antsul
Toivon joululahjaksi "kähyttömän" joulun!!!
- moivaa
vaikka tää onkin 10 vuotta vanha viesti ketjunii kirjoitan tänne silti
- hyvääjouluu
pakko vastata tähän:)
paljettitossut muista nyt oliko niitä lindexillä vai kapphalilla
hajuveden
porukoilta velat anteeksi
että lähdettäis kaverin kanssa matkalle:) ellen sitten ole juuri aattona töissä, mikä sopii mulle paremmin kuin nihkeä teennäinen tunnelma
joulu ilman stressiä, itkua, ähkyä muuta oikeen kaipaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015