Oon ihan lopussa. Pakko päästä POIS!!!
se on nyt niin
11
<50
Vastaukset
- daveeeeeeee
Mikä estää?
- eijaksaenäätätä
Ikävä.. Mutta voimat loppuu. Pakko kai juoda kahvia ja yrittää olla ulkona, vaikka väkisin. Veri ei kierrä kunnolla, kun oon tälleen sängyn pohjalla kirjoittelemassa. Pakko vaan jaksaa pakottaa itseään.
- Daveeeeeeee
eijaksaenäätätä kirjoitti:
Ikävä.. Mutta voimat loppuu. Pakko kai juoda kahvia ja yrittää olla ulkona, vaikka väkisin. Veri ei kierrä kunnolla, kun oon tälleen sängyn pohjalla kirjoittelemassa. Pakko vaan jaksaa pakottaa itseään.
Se hyvä, että todellisuudentaju ja itsensä ohjaamisen taidot vielä tallella. Ei ku lenkille vaan. Tsemii.
- eijaksaenäätätä
Daveeeeeeee kirjoitti:
Se hyvä, että todellisuudentaju ja itsensä ohjaamisen taidot vielä tallella. Ei ku lenkille vaan. Tsemii.
Niinhän se pakko olis. Onnittelen itseäni, jos onnistun. Ikävissään saattaa pahimmoillaan kävellä autojen alle, mutta sama kai se on missä yli jyrätään. Lopputulos on litistyminen kuitenkin.
- einytsaatana
Daveeeeeeee kirjoitti:
hahaha, tsemii lenkille daveee
- Daveeeeee
einytsaatana kirjoitti:
hahaha, tsemii lenkille daveee
On käyty jo.
- Daveeeeee
Se on aina oikeasti ihailtavaa, millon joku omaa henkistä lujuutta ja älliä sen verran, ettei anna tunteiden ampua sängyn pohjalle tai baariin. Tai jotain muuta yhtä hölmöä. Mä arvostan alottajaa. Vittuilijat ei hetkauta mihinkään suuntaan, sorge.
- eijaksaenäätätä
Daveeeeee kirjoitti:
Se on aina oikeasti ihailtavaa, millon joku omaa henkistä lujuutta ja älliä sen verran, ettei anna tunteiden ampua sängyn pohjalle tai baariin. Tai jotain muuta yhtä hölmöä. Mä arvostan alottajaa. Vittuilijat ei hetkauta mihinkään suuntaan, sorge.
Kiitos! Vaikka sängyn pohjalla aika paljon oon ollutkin ikävän kourissa. Kävinpä kuitenkin ulkona, että onnittelen itseäni. Mutta kyllä tää tiukkaa tekee.. Kun vielä jotenkin selviäisin.
- Hyväpoika
eijaksaenäätätä kirjoitti:
Kiitos! Vaikka sängyn pohjalla aika paljon oon ollutkin ikävän kourissa. Kävinpä kuitenkin ulkona, että onnittelen itseäni. Mutta kyllä tää tiukkaa tekee.. Kun vielä jotenkin selviäisin.
Ulkona on tervettä käydä ilman palstaa :)
Kyllä se tuulettuminen piristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760