Vajakkeja valvotaan Espoossa

vajakit.lataamoon

Espoossa valvotaan tehostetusti autojen joutokäyntiä tällä viikolla. Vajakki on vajakki, niin kesällä kuin talvellakin. Vähä-älyisille vinkiksi, jos autossa on kuuma, avaa ikkunat.

13

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbdosu

      En tiedä, ainakin toimii ikkunat nniin ei tuu kuuma. wHAT?!

    • seuraava.potilas

      Ei siitä ilmastoinnista ole mitään hyötyä jos avaa ikkunat, kylmät menee harakoille.

      Että kylläpä osaa "vajakit.lataamoon" ollakin lataamisen tarpeessa.

      • diipadaii

        Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.


      • seuraava.potilas
        diipadaii kirjoitti:

        Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.

        Siksipä kone on käynnissä ja ikkunat kiinni, kätevää, etten sanoisi kun ilmastointi pelaa.


    • 330d-ja-hajis

      Vihdonkin joku järkevä valvonta kohde !

      • 330d-ja-hajis

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.


      • Kunhankyselen
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Huomauttiko äiti myös noista mainitsemistasi asioista?


      • Hajis.On.Ihqu
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Huono yritys. :(
        Miksei oma nikkisi kelpaa?


      • 330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.

        mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.

        Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.


      • RautalankakaanEiAuta
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.

        mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.

        Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.

        Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.


      • AinakaanSinunKohdallasi
        RautalankakaanEiAuta kirjoitti:

        Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.

        Sivusta on pakko heittää että kyllä ne perseet ja homot on viime aikoina tuotu tuon hajiksen fanipojan toimesta ahkerasti mukaan. Esimerkiksi tässä keskustelussa.


      • Siiv.Ari

        Penis.


    • naisasiakas

      Itse taksarina istuin perjantaina puiston penkillä auto sammutettuna.Asiakas tuli kyytiin,kauhea huuto peppu palo nahkapenkkiin kuinka kuljettaja korvaa tämän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe