Espoossa valvotaan tehostetusti autojen joutokäyntiä tällä viikolla. Vajakki on vajakki, niin kesällä kuin talvellakin. Vähä-älyisille vinkiksi, jos autossa on kuuma, avaa ikkunat.
Vajakkeja valvotaan Espoossa
13
114
Vastaukset
- nbdosu
En tiedä, ainakin toimii ikkunat nniin ei tuu kuuma. wHAT?!
- seuraava.potilas
Ei siitä ilmastoinnista ole mitään hyötyä jos avaa ikkunat, kylmät menee harakoille.
Että kylläpä osaa "vajakit.lataamoon" ollakin lataamisen tarpeessa.- diipadaii
Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.
- seuraava.potilas
diipadaii kirjoitti:
Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.
Siksipä kone on käynnissä ja ikkunat kiinni, kätevää, etten sanoisi kun ilmastointi pelaa.
- 330d-ja-hajis
Vihdonkin joku järkevä valvonta kohde !
- 330d-ja-hajis
Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.
- Kunhankyselen
330d-ja-hajis kirjoitti:
Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.
Huomauttiko äiti myös noista mainitsemistasi asioista?
- Hajis.On.Ihqu
330d-ja-hajis kirjoitti:
Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.
Huono yritys. :(
Miksei oma nikkisi kelpaa? 330d-ja-hajis kirjoitti:
Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.
Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.
mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.
Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.- RautalankakaanEiAuta
330d-ja-hajis kirjoitti:
Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.
mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.
Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.
- AinakaanSinunKohdallasi
RautalankakaanEiAuta kirjoitti:
Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.
Sivusta on pakko heittää että kyllä ne perseet ja homot on viime aikoina tuotu tuon hajiksen fanipojan toimesta ahkerasti mukaan. Esimerkiksi tässä keskustelussa.
- Siiv.Ari
Penis.
- naisasiakas
Itse taksarina istuin perjantaina puiston penkillä auto sammutettuna.Asiakas tuli kyytiin,kauhea huuto peppu palo nahkapenkkiin kuinka kuljettaja korvaa tämän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519