Otsikon kysymys on aiheellinen sen jälkeen, kun Pekkarinen esitti yritysten suomalaisuudesta aivan uuden teorian keskiviikon A-studiossa.
Kyseinen lähetys: http://areena.yle.fi/tv/2449618
Pekkarinen väitti tuossa ohjelmassa aivan pokkana, että ulkomaiselta pankilta tai muulta sijoittajalta lainaa ottava suomalainen yritys muuttuu lainan ottaessaan ulkomaalaiseksi. Mahtaako Pekkarinen käyttää jo kovia huumeita, vai irtoaako noin järjetön kommentti miedoillakin, kun vain on tarpeeksi kova kepuhuijari?
Pekkarinenhan oli itse järjestämässä veronmaksajien nyt ja tulevaisuudessa maksamia runsaita tukia kaupallisesti kannattamattomalle tuulivoimateollisuudelle. Pekkarisen ulkomaalaistaustainen vävy Taamir Fareed on tienannut appiukon junailuilla hyvin ja appiukkokin lienee hyötynyt järjestelyistä.
http://img.yle.fi/uutiset/lappi/article6423168.ece/ALTERNATES/w580/Taamir Fareed
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427190005047.html
Mikäli Mauri Pekkarinen on saanut vävyltään rahaa tai lahjoja, Pekkarinen ei oman teoriansa mukaan ole enää suomalainen.
Onko Mauri Pekkarinen enää suomalainen?
9
<50
Vastaukset
- Osmium76
Taidat olla perinteikäs vasemmistosissi, kun noin sulavasti osaat valehdella. Oletkohan edes suomalainen?
- opetteleymmärtämään
SInulla on kuullun ymmärtämisessä vaikeusia.
Pekkarinen puhui bulvaanista. Eli yrityksestä jonka kotipaikka on nimellisesti eu-alueella mutta kaikki toiminnat on etan ulkopuolella. Raha on täysin mulla. Yritys Ainoastaan rekisteröity eu-maahan.
Ihan kuin Suimlaiset veroparatiisifirmat. Tulos tehdään suomessa ja veroilmoitus tehdään veroparatiisiin.Voit harjoitella kuullunymmärtämistä katsomalla avaukseen linkitetyn Hämärä-Pekkarisen haastattelun.
Itse hallituksessa ajamillaan tuulivoimatuilla rahastanut Pekkarinen väittää täysin järjettömästi, että suomalainen yritys muuttuisi muka ulkomaalaiseksi, jos se saa rahoitusta ulkomailta. Kaikki vähänkään suuremmat yritykset ottavat lainoja myös ulkomaisilta pankeilta, mutta pysyvät taatusti silti suomalaisina.- laitonpalautettava
en ymmärrä miten suomalaisuus käsittää nyt koko euroopan,
kotimaisuusaste piti olla 60%, nyt se riittää kunhan rahoitus tulee
euroopasta, minulle kotimaa on Suomi.
nämä käsitteet venyvät kuin kuminauha, perustuslakia tulkitaan ihan
samoin, tehtiin mitä tahansa lainvastaista niin se tulkitaan lailliseksi.
Jotain tässä valtakunnassa on todella pahasti pielessä. laitonpalautettava kirjoitti:
en ymmärrä miten suomalaisuus käsittää nyt koko euroopan,
kotimaisuusaste piti olla 60%, nyt se riittää kunhan rahoitus tulee
euroopasta, minulle kotimaa on Suomi.
nämä käsitteet venyvät kuin kuminauha, perustuslakia tulkitaan ihan
samoin, tehtiin mitä tahansa lainvastaista niin se tulkitaan lailliseksi.
Jotain tässä valtakunnassa on todella pahasti pielessä.”Jotain tässä valtakunnassa on todella pahasti pielessä.”
Totta. Rötöskepulit ovat jälleen hallituksessa.- Osmium76
Liike kirjoitti:
Voit harjoitella kuullunymmärtämistä katsomalla avaukseen linkitetyn Hämärä-Pekkarisen haastattelun.
Itse hallituksessa ajamillaan tuulivoimatuilla rahastanut Pekkarinen väittää täysin järjettömästi, että suomalainen yritys muuttuisi muka ulkomaalaiseksi, jos se saa rahoitusta ulkomailta. Kaikki vähänkään suuremmat yritykset ottavat lainoja myös ulkomaisilta pankeilta, mutta pysyvät taatusti silti suomalaisina.Tämä liike näyttää olevan pöpilästä kotoisin, asiakokonaisuuksissa menee puurot ja vellit sekaisin. Lopeta höpöttäminen hyvän sään aikaan.
Osmium76 kirjoitti:
Tämä liike näyttää olevan pöpilästä kotoisin, asiakokonaisuuksissa menee puurot ja vellit sekaisin. Lopeta höpöttäminen hyvän sään aikaan.
Liike kuulostaa kyllä paljon paremmin Suomesta kotoisin olevalta kuin Osmium76. Oletko sinä muuttanut tänne Afganistanista vai Afrikasta?
- Taas_yksi
Liike kirjoitti:
Liike kuulostaa kyllä paljon paremmin Suomesta kotoisin olevalta kuin Osmium76. Oletko sinä muuttanut tänne Afganistanista vai Afrikasta?
persuapina raivoaa saitilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002