Yamaha KT100 sammuu pienillä kierroksilla

oiewjg09werik

Eli ko. mikroauto ei lähde käyntiin työntämällä. Autolla mitattiin niin 15km/h piti olla vauhtia että lähti käyntiin ja lopussa 40km/h. Sitten sammuu pienillä kierroksilla ja kun pääsee kiihdyttämään niin kyllä kulkee. Miten tämän saisi käymään pienillä kierroksilla ja käynnistymään työntämälläkin?

8

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yamaha2015

saattais olla lykkääjässä vika. jos autoa ruvetaan suoraan työntämään maata pitkin on käynnistäminen vaikeaa. (aloittelijoiden tapa työntää ja auto ei tahdo käynnistyä)

oikeaoppisesti ensin tulee nostaa perä ilmaan ottaa askel ja sitten auto tiputetaan maahan ja työnnetään, tällöin saada enemmän vauhtia jo alkuun ja auto yleensä käynnistyy.

yamahassa on myös h-ruuvi kokonaan kiinni käynnistyksessä ja se avataan sitten ajossa puoli kierrosta.

• joskuskokeillut

Lähtöruudukosta 90% ei Yamahassa perää nosta työnnettäessä, joten siitä ei kannata lähteä syytä etsimään.

Käynnistäessä yläruuvi tulee pitää täysin suljettuna (ja se suljetaan myös joka kerta ennen varikolle tuloa), jonka jälkeen se avataan haluttuun asentoon, kun moottori rupeaa ottamaan kierroksia. Kuumemmilla keleillä myös alaruuvia kannattaa kiristää puolella kierroksella ajoasentoon verrattuna.

Kylmänä Yamaha lähtee käyntiin, kun sitä työntää ilman kaasua ja kun moottori pyörii sulavasti niin annetaan pintakaasua. Kuumana taas pidetään kaasu pohjassa koko työnnön ajan.

Jos ei auta, niin kannattaa putsata kaasutin perusteellisesti. Jos ei vieläkään starttaa, niin toisella kaasarilla. Jos ei vieläkään, niin moottorihuoltoon.

• Fkkfjfdkxi

Selvä. Mistäs johtuu että sammuu pienillä kierroksilla ja mutkissa? Eihän näin saisi käydä. Kellään vinkkejä?

• suoravetonen

Mitkä on pieniä kierroksia

• proproprozzzoooo

Kirjaudu kartingforumiin ja esitä kysymys siellä. Niin taatusti ei kukaan torvi kysy sulta mitkä on pieniä kierroksia.

• Jdkdnfnf

Kierrokset jotka tullaan tiukkaan mutkaan.

• joskus_ajanu

tarkista tulpanhattu ja johto kiinnitykset.

ja paremmin vastauksia www.kartingforum.fi :)

• Yam

Pienet kierrokset on alle 14000 jos et tiennyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe