Tori.fi huijaus

mitäteen

Yritin ostaa iPhone 5s postituksella ja maksoin melkein 300 euroa ja nyt myyjä ei enää vastaa viesteihin, soittoihin tai meileihin. Tein sähköisen rikosilmoituksen, mutta onko enää mitään mitä voisin tehdä? Saanko jotenkin puhelinnumerosta tai tilinumerosta tietoon hänen nimeään? Nimeä googlettamalla ei löytynyt mitään eikä esim. facebookista löydy sellaista nimeä joten nimi on varmaan keksitty..

21

5475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hujo0069

      nimi varman oikea jos olet sillä nimellä maksanut.ei verkkopankissa voi olla feikki nimi.

    • sdfsdfds

      Suomessa pankkitilit on kuitenkin aikalailla vahvasti todennettujen henkilöllisyyksien takana. Eli kyllä rikosilmoitus tutkitaan aikanaan ja syyllinenkin löytyy.

      Mutta mutta... todennäköisesti kyseessä on ammattihuijari, joka tietää jäävänsä kiinni. Rahat on hävitetty tai piilotettu ja luottotiedot ovat muutenkin jo menneet, niin ei haittaa vaikka tulisi sinne lisääkin maksettavaa.

      • Ostte

        Rikosilmoituksen voit tehdä, itse olen tehnyt kaksi kertaa, toisella kerralla sain rahat takaisin, toisella kerralla en. Tori.fi:ssä en kyllä yli 50 euroa maksaisi kenellekään etukäteen. Huuto.netissä sentään vähän näkee palautteista, että kenelle uskaltaa maksaa etukäteen.


      • Ostte kirjoitti:

        Rikosilmoituksen voit tehdä, itse olen tehnyt kaksi kertaa, toisella kerralla sain rahat takaisin, toisella kerralla en. Tori.fi:ssä en kyllä yli 50 euroa maksaisi kenellekään etukäteen. Huuto.netissä sentään vähän näkee palautteista, että kenelle uskaltaa maksaa etukäteen.

        eli pyysikö poliisi lisää toimintoja, vai saitko rahat takaisin vain rikosilmoituksen teon ansiosta?


    • Doppis

      Eli paljonko maksoit? Itel meni 250€ rippirahaa eikä luurii näkyny ja viesteihin/soittoihin ei enää vastannu. Riko ilmoitus kaks viikkoo sitte tehty ja
      Kysyisen henkilön nimi on marjut laine ja numero 0465202279, facen löysin ja pakko kyl sanoo et ei mikään kovin asiallisen näköinen myyjä.. Tässä jos kiinnostaa https://www.facebook.com/marjut.laine.5?fref=photo&__nodl

      • Varovaisuutta

        https://www.facebook.com/public/Marjut-Laine

        Muutama Marjut Laine löytyy ja jos on huijari kyseessä niin voihan sitä ilmoittaa paikkakunnakseen mitä haluaa. Saattaa siis olla että linkittämäsi tyyppi on syytön. Jos Googlaat tuolla puhelinnumerolla niin löytyy aivan toisen henkilön tiedot.


      • Manna2
        Varovaisuutta kirjoitti:

        https://www.facebook.com/public/Marjut-Laine

        Muutama Marjut Laine löytyy ja jos on huijari kyseessä niin voihan sitä ilmoittaa paikkakunnakseen mitä haluaa. Saattaa siis olla että linkittämäsi tyyppi on syytön. Jos Googlaat tuolla puhelinnumerolla niin löytyy aivan toisen henkilön tiedot.

        Mun nimellä (Marjut Laine) on huijattu ihmisiltä rahaa torissa myymällä puhelimia, tabletteja jne. Ite oon saanu vastaanottaa vihaisia puheluita ostajilta vaikka ei oo mitään tekemistä asian kanssa. Olkaa siis tarkkana ketä syytätte ja tehkää aina rikosilmotus.


    • MarjutLaineKusettaa

      Tämä sama ihminen kusetti multa tänään 80€. Sama kuva oli henkilön whats app -profiilikuvana, puhelimitse kun ”kaupoista” sovittiin, mitä tuolta linkitetystä facebook-profiilista löytyy. Eli tuota faceprofiilia jakoon vaan, silloin ei syytöntä syytetä. Läski lehmä ja etenkin luuseri.

    • LinssiinViilattu
    • Torikaupat

      Onko mahdollisesti kyseessä sama Marjut kun antaa s pankin tilinumeron ja Mikko Laine nimel? hotmail.com s.posti osoite?

    • meneetuulenhuuhtomiin

      Yhäkö ihmiset menevät samaan vipuun ja maksavat huijareille olemattomasta tavarasta? Mutta eihän mikään oikeuta huijaamaan hyväuskoisia. Se on kieroutunut ja rikollinen mieli, joka kaivelee oikeutuksia vääryyksien tekemisille.

      • Torikaupat

        En ole ostanut kyseiseltä henkilöltä mitään, mutta hän vastasi osto ilmoitukseeni ja googletin tuon nimen jonka mukaan löytyy 2 keskustelua että on huijari. Hänelle toki vastasin s.postiin, mutta tuo nimi ja että antoi eri henkilön tilinumeron maksua varten heti samantien ilman sen tarkempia tietoja, sai siihen tulokseen että ei tuolle uskalla maksaa kun todennäköisesti on huijari. Tuotteen hintakin oli huijarille ominaisesti pari kymppiä halvempi kuin mitä oikeat kauppiaat myyvät.

        Ihan mielenkiinnolla siis kyselin että olisko sama henkilö kyseessä.


    • Kuristaja76

      Jos joku haluaa herran osoitteen niin täältä löytyy. Asuu naapurissa ja on huijari.. Mikko Laine oikea nimi FB.kissa oli jokin Mikko (lempinimi) Laine

    • Anonyymi

      Yksi tori.fi ja huuto.net -huijari on poissa muonavahvuudesta. Alex Christian Laine †

      • Anonyymi

        Minullekkin tuli ilmoitus että Alex Cristian Laine kuollut, oliko tämä sitten huijari vai? Minulle vastaili hyvin asiallisesti 21.3 asti ja sen jälkee ei kuulunut mitään


    • Anonyymi

      Torissa taas Marjut Laine kusettaa porukkaa. Jos maksun saaja on Laine alkää missään nimessä maksako penniäkään tällä perserei...

    • Anonyymi

      Kyllähän tässä jotain hämärää on, Kristian Laine ostin eletkroniikka osia Torista ja maksoin, sitten loppui yhteydenpito, Tein rikosilmoituksen ja kerrottiin että kyseinen henkilö on kuollut (mutta ei kerrottu että milloin) No kuitenkin on käynyt lukemassa Tori.fi viestit kuolemansa jälkeen eli käyttääkö nämä huijarit nykyään kuolleiden henkilötietoja ja poliisi ei voi tehdä mitään, kummallista, no onneksi en itse menettänyt kuin muutaman kympin joten ostakoot vaikka kynttilä haudalle jos ei muuta.

      • Anonyymi

        Milloin teit kaupat? Kiinnostaa, kun samainen kaveri huijasi rahat minultakin ja olen myös saanut tiedon hänen kuolemastaan.


    • Anonyymi

      Helsingissä kytee Venäläisvalloituksen siemen. Kaupungissa on piilossa venäläistiedustelijoita ja mahdollisesti jopa vihreitä miehiä valmiudessa.

      He kartoittavat Suomalaisten mielipiteitä ja koittavat saada Suomalaisia värvättyä riveihinsä. Tämä onnistuu varsinkin vasemmiston keskuudessa kuten odottaa saattaakin. Hyväntekeväisyysjärjestöissä työskentelee näitä värvättyjä sekä värvääjiä.

      Esimerkkinä on vammaisjärjestöjä sekä kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö. Värvääminen on julmaa ja keinoja ei kaihdeta. Apuna käytetetään huumausaineita. Psykedeelisillä huumeilla pyritään muuttamaan ihmisen tajunnan tilaa ja muuttamaan hänen ajatusmaailmaansa ja jopa persoonaa toiseen suuntaan.

      Krimin valloitus on suoritettu aikanaan samalla tavalla niinsanottujen öljymiesten toimesta. Öljymiehillä viitataan henkilöihin jotka psykedeelisillä huumeilla pyrkivät muokkaamaan ihmisen tajuntaa edellämainitulla tavalla. He ovat tehneet reipasta työtä Helsingissä ja heidän tavoitteenaan on luoda Venäjänsuomalaisista ja Suomalaisista verkosta, joka ottaa pääkaupungin haltuun. Näitä verkostoja todennäköisesti on muuallakin maassa, Jopa Pohjanmaalla ja olen alueella liikkuessani huomannut vihjeitä tällaisesta

    • Anonyymi

      Eihän ne omalla nimellään "myy" tietenkään. Minna Toropainen voi olla Terno Roth.
      Tapio Liimatainen voi olla Carmen Lindeman. Noista ei ikinä tiedä mitä ne on. Jos nyt joku veti herneen nenään toki ne voi olla nistejä, totaali syrjäytyneitä jne.
      Todella ärsyttävää kun ikinä ei voi tietää. Itse en enää Torilta tai muualtakaan osta. Naamatusten voi tietenkin ostaa ja niin kannattaa tehdä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe