Voi ei! Takaisin palstalle, jossa ei kasva mikään!

Ystävällinen

Voi kauhistusta!

Mä olen rakastunut, enkä millään pääse hänestä yli!

Ikävissäni ajauduin aikaa sitten tälle palstalle, mutta huomasin täällä kuluvan aikaa epäterveellisen paljon ja päätin lopettaa ennen, kuin palstasta tulisi oikein riesa.

Nyt on kuitenkin edessä viimeinen päivä ennen kesää, jonka aikana en näe häntä ja paitsi, että ikävä iski kauheana paniikkikohtauksena niin, kun en voi tunnetta mitenkään muuten ilmaista, lumpsahdin takaisin palsta-allikkoon. Pakko tämä on kuitenkin johonkin karjaista, muuten puhkean ja pamahdan.

!!!MÄ RAKASTAN SUA!!! ENKÄ KESTÄ, JOS EN SAA VÄLILLÄ NÄHDÄ SINUA!!!

No, minulla on tahdonvoimaa selättää foorumeita pahemmatkin addiktiot(ja suosittelen itse kutakin tarkistelemaan suhdettaan tähän palstaan ja nettiin ylipäänsä), mutta tämä ikävä näivettää minusta mehut ja pelkään, että syksyyn mennessä minusta on jäljellä enää kuihtunut risu. Parhaassakin tapauksessa.

Miksi sydän kiusaat ihmistä, jossa asut? Pumppaa sinä vain rauhassa verta, ja anna minun olla ja elää rauhassa. Minä tiedän, ettei hän rakasta minua, joten minkä saakelin tähden rakkaus ei voi pikkuhiljaa alkaa helpottamaan!?!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimiasulleap

Tilanne on mikä on. Koita jaksaa :)

• Ystävällinen

Kiitos!

Tuli pikkaisen parempi mieli.

• Koetamma

Koetamme yhdessä löytää keinon jolla sydän revitään rinnasta ja vedetään se
      peräaukon kautta ulos.

• Raudikko

?
        Ajattelitko tuon olevan hauskaa?
        Mutta, kun se on vain tyhmää.

Ja, Koetamma?
        Ori, mutta kokeeksi tammana vaihtelun vuoksi?

Meh, mä en halua takapuoleeni mitään. Se on olemassa juuri sen kuona-aineen ulostamiseksi, mitä sulle jostain syystä kertyy päähän.

• KammatEsiin

Kesäaika on monen ikäväpalstalaisen ikävintä aikaa...mutta onneksi syyskuuhun ei ole kuin kaksi kuukautta ja viimeistään silloin alkaa taas useimpien lomat loppuilemaan ja aloitetaan taas onnellinen arkinen aherrus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe