Voi kauhistusta!
Mä olen rakastunut, enkä millään pääse hänestä yli!
Ikävissäni ajauduin aikaa sitten tälle palstalle, mutta huomasin täällä kuluvan aikaa epäterveellisen paljon ja päätin lopettaa ennen, kuin palstasta tulisi oikein riesa.
Nyt on kuitenkin edessä viimeinen päivä ennen kesää, jonka aikana en näe häntä ja paitsi, että ikävä iski kauheana paniikkikohtauksena niin, kun en voi tunnetta mitenkään muuten ilmaista, lumpsahdin takaisin palsta-allikkoon. Pakko tämä on kuitenkin johonkin karjaista, muuten puhkean ja pamahdan.
!!!MÄ RAKASTAN SUA!!! ENKÄ KESTÄ, JOS EN SAA VÄLILLÄ NÄHDÄ SINUA!!!
No, minulla on tahdonvoimaa selättää foorumeita pahemmatkin addiktiot(ja suosittelen itse kutakin tarkistelemaan suhdettaan tähän palstaan ja nettiin ylipäänsä), mutta tämä ikävä näivettää minusta mehut ja pelkään, että syksyyn mennessä minusta on jäljellä enää kuihtunut risu. Parhaassakin tapauksessa.
Miksi sydän kiusaat ihmistä, jossa asut? Pumppaa sinä vain rauhassa verta, ja anna minun olla ja elää rauhassa. Minä tiedän, ettei hän rakasta minua, joten minkä saakelin tähden rakkaus ei voi pikkuhiljaa alkaa helpottamaan!?!
Voi ei! Takaisin palstalle, jossa ei kasva mikään!
5
<50
Vastaukset
- Voimiasulleap
Tilanne on mikä on. Koita jaksaa :)
- Ystävällinen
Kiitos!
Tuli pikkaisen parempi mieli.
- Koetamma
Koetamme yhdessä löytää keinon jolla sydän revitään rinnasta ja vedetään se
peräaukon kautta ulos.- Raudikko
?
Ajattelitko tuon olevan hauskaa?
Mutta, kun se on vain tyhmää.
Ja, Koetamma?
Ori, mutta kokeeksi tammana vaihtelun vuoksi?
Meh, mä en halua takapuoleeni mitään. Se on olemassa juuri sen kuona-aineen ulostamiseksi, mitä sulle jostain syystä kertyy päähän.
- KammatEsiin
Kesäaika on monen ikäväpalstalaisen ikävintä aikaa...mutta onneksi syyskuuhun ei ole kuin kaksi kuukautta ja viimeistään silloin alkaa taas useimpien lomat loppuilemaan ja aloitetaan taas onnellinen arkinen aherrus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928