Mun Tietokone ja Windows Vista

Miikaz4

Itse mietiskelen paljon kun edellinen kone hajosi (jossa oli windows 8.1 ja ilolla ja jännityksellä odottelin että windows 10 julkaistaan mutta koneeni hajosi) ,että kun sain uuden koneeni jossa oli windows vista home premium käyttöjärjestelmä jota mietiskelin. Nykyään joidenkin Steam pelejen Systeemi vaatimuksista ei löydy Windows Vistaa josta olen alkanut jälleen miettimään Pystyykö koneellani pelata enään paljoakaan pelejä no tietty esim Counter-Strike: Global Offensia ja muita CS:iä ja esim Skyrimiä ja mahdollisesti Assassin's Creed Black Flagiä sun muita. Mun koneeni tiedot: Kone/malli Acer Aspire M5620 , Suoritin on Intel(R) Core (TM) 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz , Muisti (RAM): 3,00 gt (no juuh aika heikko kai 8gb ois jees mutta minkäs teet), Järjestelmälaji on 32-bittinen aa juu ja koneessa on Service pack 2 ja myös tuonne youtubeen pelivideoiden teko kiinnostaisi kuvausohjelma löytyy: https://obsproject.com ja Meikän näyttö on semmoinen kun http://graphics-cards.specout.com/l/51/ATI-HD-5400-Series .Näytön resoluutio on 1440x900 , 1920x1080 ois hyvä jos tietäisitte mitään hyvää ,halpaa 1920x1080 resoluution näyttöä niin jos olisitte kilttejä ja kertoisitte. Headsettinä mulla on adx ultimate gaming headset Firestorm H01 , ja siinä se olikin Jos kertoisitte kuinka hyvä tämä mun kone on niin olisin kiitollinen ja ainiin windowsin järjestelmän suorituskyvyn luokitus miulla on 4,4. Ja jos hyvä halpa näppäimistö ja hiiri löytyis ja voisitte linkata ois ihan mukavaa. Ota muhun yhteyttä vaikka täällä , Twitterissä: https://twitter.com/Miikaz4 tai vaikkapa facebookissaFacebookissa: https://www.facebook.com/Miikaz4. Taas jälleen olen kiitollinen jos luet tämän kokonaan ja niin vinkkejä ja apua OBS:n kanssa tarvitsen joten olisin kiittollinen jos sinä auttaisit minua näiden kanssa kuka ikinä oletkaan.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikazneljä
    • tiedettä_kaikille

      Asenna siihen valmiiksiaktivoitu tilulilulei-seiska odottamaan kymppiä.
      Enenpää en kerro.

      Älä kerro M-Karille , hän repii pelihousunsa, varmaan viimeiset.

      • Miikazneljä

        Valmiiksaktivoitu?


      • tiedettä_kaikil

        Windows 7 Ultimate Sp1 x86 En-Us ESD June 2015 Pre-Activated


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe