Axa raivaussaha

McCulloch

Onko kellään kokemusta miten tommosen saa uutena käyntiin. Ku en saa antamaan ees kipinää, onko siinä muuhallaki jotaki nappeja ku kahvassa mitkä siihen vaikuttaa en ainakaan keksiny. Vai pitääkö ensi tehä jotaki kiinan rituaaleja

10

3180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkiensinkunnolla

      Jokin sammutus vipu ei oikeassa asennossa veikkaan. Nuo kiinan koneet kyllä toimii monta vuotta.

    • 10000

      https://www.hobbyhall.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/piha-ja-puutarha/trimmerit-ja-raivaussahat/axa-garden-kevytraivaussaha-34129-nelitahtinen?gclid=CMWEod-Bv8YCFYHpcgodv3wF_g

      Tuossa sahassa on yleensä ryyppy siellä takaosassa musta vipu. Ylhäällä ryyppy päällä ja alhaalla pois. Kädensijassa sammutusnappi on, off.

      Sitten siellä alhaalla on sellainen muovikupla jolla pumpataan pensaa kaasuttajaan ja kun kaasari täynnä n. 10-15 painalluksen jälkeen niin sitten panet jalan siihen varren päälle ja nykäiset käyntiin.

      Jos hörähtää mutta sammuu niin ota ryyppy pois ja laita kädensijassa oleva kaasuvipu pohjaan ja paina siinä vieressä oleva nappi niin jää kaasu päälle ja nykäise uudemman kerran.

    • McCulloch

      Kiitos neuvoista, vaikka nuo ei auttanu. Poistin on/of napin käytöstä ottamalla maajohon irti ni käynnisty. Nyt vaan pitää sammuttaa laittamalla maa kiinní. Ois kyllä mukava ku sais senki toimii.

      • husokinmies

        Mittaa yleismittarilla että toimiiko katkasia.


      • vaikuttais_selvältä
        husokinmies kirjoitti:

        Mittaa yleismittarilla että toimiiko katkasia.

        Katkaisija on paskana


    • husqaaaaaarna

      takuuhuoltoon jos uusi... piruako sitä tappeleen sen kanssa...

    • McCulloch

      Soittelin mä sille maahantuojalle ja se lähetti uuven moottorin, mut sama homma. Asun vaan niin syrjässä että tulee matkaa viijä takuuseen, ni ei viitti lähtee sen takia

    • sahaaja32121

      Miten Axassa toimii siimansyöttö? Ohjekirjassa ei ole mitään aiheesta.

      • pingpongg

        ei se toimikaan. kuten ei mikään muukaan. heitä roskiin ja hae merkkivehje kunnon kaupasta.


    • kaaleppi

      onko epäkuntoisia AXA Garden nelitahtisia kaipaisin käynnistyslaitteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe