Aikoinaan kun kortin sain,oli alla 1.0l Swift. Lähdin motarilla ohittamaan n.130 vauhtia. Heti kun mersukuski näki kaistanvaihdon,niin paksu dieselinsavu lähti pakoputkesta ;) Oli myös halvin auto pitää. Remontteihin 550mk neljässä vuodessa ja kulutus 4,7l tiellä,ja kaupungissa 6,0l
Kyykytin mersua Swiftillä
Swiftari
2
66
Vastaukset
- Jimmy-Jimny
Miten sille nokivasaralle kävi, saitko kyykytettyä oikein huolella ?
- Swiftari
Jep, jäi kun paska kalliolle ja nais kuski seuras mua kotiini ja tarjosi tussua ja pyllyreikää ja minä poikahan annoin meistä tymäkästi tuolle naiselle. Kovasti oli kiimassa, kun olin niin miehekkäästi ohittanut hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820