tää huomio-osa on jotain sellaista, mitä en suosittele, yhdellekkään tällä pallolla. tää on täysin vapaaehtosta.
elämä voittaa kuoleman, Jeesus Kristus riisti vallan s¤¤tanalta. s¤¤tana tippuu istuimeltaan, vieraillessaan, Kunkun nimen voimalla. kuka on Kunkku, ikävä kyllä, Jeesus Kristus on Kunkku.
https://www.youtube.com/watch?v=upLBLppWTj0
t.ymmärrän nyt käytännön kautta, tämmöisen sirkustelun, senkin ympäripyöreä dödö. minulle ei ole mahdollista valehdella, minua on mahdoton viihdyttää tommosella naamaroinnilla, senkin dödö.
huomaan olevani huomion kohde, senkin dödönvitsi
5
<50
Vastaukset
- MCY
HELOU MÄN.TÄNÄÄN EN ENÄÄ JAKSA Tuhjensin sydämeni eräälle toiselle.Muistutti kyllä aikalailla sinua.Mutta vähän suorempi kuin sinä .Joka olet kuin korkki ruuvi.Sehän on kivaa olla huomion keskipisteenä.Etkö ikinä haaveille että kaikki naiset huomaa vaan sinut.Mulla on edelleen tunne et vaan ilkeilet mulle.Täytyy sanoo et sekoilet välillä .Oot pelottava.Mut kai agentit välillä .T dödö
- mcy
Ai juu unohtui. H;;Y;;S;;;U;;P;;;
- prinsessaXY
Etkö halunnut sitä huomiota? En minäkään. Mutta hyvä kun olet oppinut, herra ex-cia. Sirkustelu on hyvä opettaja. Jopa kitkerin kapinankipinä joutuu pyörtämään puheensa sen edessä. :DDD
- Tuula_dödöttelijä
Olen Tuula, kuten varmaan huomasit? Tiedät sen siitä, että kutsun itseäni "prinsessaksi" ja "uudeksi regina linnanheimoksi". Minusta turha vaatimattomuus ei kaunista ihmistä. Pitää olla ylpeä itsestään!
- prinsessaXY
Niin, mutta... täytyy ymmärtää muita ihmisiä ja heidän heikkouksiaan. Jos on vaikkapa kasvanut ympäristössä, jossa joutuu toisen/toisten ihmisten kateuden vuoksi piilottelemaan itseään, jotta välttyisi suuremmilta hyökkäyksiltä itseään kohtaan, niin syntyy sellaista "vaatimattomuutta". Puolustautumistrategia. Toisaalta itsekeskeiset ihmiset voivat olla myös todella ärsyttäviä, eikä ehkä halaua vaikuttaa itse sellaiselta. Diplomatia on keino selvitä eälämässä hengissä, tallomatta liian paljon kenenkään varpaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482318Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1461887Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1091471- 311445
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171- 691086
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877