huomaan olevani huomion kohde, senkin dödönvitsi

avaraaluontoa

tää huomio-osa on jotain sellaista, mitä en suosittele, yhdellekkään tällä pallolla. tää on täysin vapaaehtosta.

elämä voittaa kuoleman, Jeesus Kristus riisti vallan s¤¤tanalta. s¤¤tana tippuu istuimeltaan, vieraillessaan, Kunkun nimen voimalla. kuka on Kunkku, ikävä kyllä, Jeesus Kristus on Kunkku.

https://www.youtube.com/watch?v=upLBLppWTj0

t.ymmärrän nyt käytännön kautta, tämmöisen sirkustelun, senkin ympäripyöreä dödö. minulle ei ole mahdollista valehdella, minua on mahdoton viihdyttää tommosella naamaroinnilla, senkin dödö.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MCY

HELOU MÄN.TÄNÄÄN EN ENÄÄ JAKSA Tuhjensin sydämeni eräälle toiselle.Muistutti kyllä aikalailla sinua.Mutta vähän suorempi kuin sinä .Joka olet kuin korkki ruuvi.Sehän on kivaa olla huomion keskipisteenä.Etkö ikinä haaveille että kaikki naiset huomaa vaan sinut.Mulla on edelleen tunne et vaan ilkeilet mulle.Täytyy sanoo et sekoilet välillä .Oot pelottava.Mut kai agentit välillä .T dödö

• mcy

Ai juu unohtui. H;;Y;;S;;;U;;P;;;

• prinsessaXY

Etkö halunnut sitä huomiota? En minäkään. Mutta hyvä kun olet oppinut, herra ex-cia. Sirkustelu on hyvä opettaja. Jopa kitkerin kapinankipinä joutuu pyörtämään puheensa sen edessä. :DDD

• Tuula_dödöttelijä

Olen Tuula, kuten varmaan huomasit? Tiedät sen siitä, että kutsun itseäni "prinsessaksi" ja "uudeksi regina linnanheimoksi". Minusta turha vaatimattomuus ei kaunista ihmistä. Pitää olla ylpeä itsestään!

• prinsessaXY

Niin, mutta... täytyy ymmärtää muita ihmisiä ja heidän heikkouksiaan. Jos on vaikkapa kasvanut ympäristössä, jossa joutuu toisen/toisten ihmisten kateuden vuoksi piilottelemaan itseään, jotta välttyisi suuremmilta hyökkäyksiltä itseään kohtaan, niin syntyy sellaista "vaatimattomuutta". Puolustautumistrategia. Toisaalta itsekeskeiset ihmiset voivat olla myös todella ärsyttäviä, eikä ehkä halaua vaikuttaa itse sellaiselta. Diplomatia on keino selvitä eälämässä hengissä, tallomatta liian paljon kenenkään varpaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2318
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      146
      1887
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1865
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      31
      1445
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1171
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      69
      1086
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1085
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      881
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      877
    Aihe