Olymppia harrikka

taavi990

Ostin itäsuomesta 50lukusen autiotalon lähinnä siihen kuuluvan metsän takia,nyt kun olin siellä tutkimassa ja mullaamassa niin kellarin vintiltä löytyi sivuvaunu harrikka,paikallinen pellepeloton sai sen ajokuntoon melko pienillä remonteilla,hän oli tutkinut pyörän historiaa ja se oli tullut poliiseille olymppialaisiin eli vuonna 52 tai aijemmin.Nyt kysymys? onko kellään kiinnostusta ostaa se tai vaihtaa nykyaikaiseen moposkootteriin vai vienkö kuusankosken kuormaan

16

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäonsellainen

kellarin vintti?

• Kuusakoskenkuormaan

Kellarin vintti on tietty sellaisen maakellarin vintti, joka on sen kellarin päällä, yleensä aika matala tila, jossa säilytettiin kaikenlaista, vaikkapa nyt moottoripyörää talvella tms. jota ei tarvittu juuri sillä hetkellä pidempään aikaan.
        Kellarin vinttiin oli kätevä säilöä, kun sinne ei tarvitse kiivetä, vaan käynti on yleensä ollut maanpinnalta. Hyvin yleinen täällä maaseudulla ja kansakoulussa tuli tutkittua tarkkaan koulun pihalla sitä kellarin vinttiä poikien kanssa välitunnilla.
        Se Harrikka varmaan kannattaa viedä Kuusakosken kuormaan, ei niitä kukaan keräile vanhoja romuja

• nettimotoonvain

Jos on toimintakuntoinen peli, laitat sen nettimoto.fi sivulle myyntiin.Ensin tietenkin otat selvää sen nykyarvosta,joka todennäköisesti on iso.
      Nettimotosta saat helposti ostajia ympäri Suomen.Kyllä sille koti löytyy ja halukas ostaja.

• jilaHeijaa

Ihan kiva löyty, täysin toimivasta voi saada jopa jotain kymppitonnin jos ostaja löytyy.

• Retoriikkaa

Saahan sitä risastakin vaikka satatonnia jos ostaja löytyy.

• Moilfaa

Kukaan ei osta halpaa risaa sadallatonnilla, kunnon vajakki taas täällä kirjoittelemassa, kyllä noin vähintään kymppitonnin arvoisesta pyörästä pitäisi se vähintään kymppitonni saada kunhan löytää semmosen ostajan joka haluaa semmoinen vanhan harrikan ja on varaa ostaa.

• kjgl
        Moilfaa kirjoitti:

Kukaan ei osta halpaa risaa sadallatonnilla, kunnon vajakki taas täällä kirjoittelemassa, kyllä noin vähintään kymppitonnin arvoisesta pyörästä pitäisi se vähintään kymppitonni saada kunhan löytää semmosen ostajan joka haluaa semmoinen vanhan harrikan ja on varaa ostaa.

saa jos ostaja löytyy.

• 52ko

Ei sulla sellaista ole, kunhan provona heität ja kerrot kärrääväsi romulavalle.

• 12pp

Hei, tarjoa pyörää suomen moottoripyörämuseolle. Se on Lahdessa ja siellä on kaikenlaisia erikoisuuksia. Ei kannata heittää pois.

• Oletkosklubisi

pyssypippeliinikersantti?

• provoprovoprovo

Vai että olympiaharrikka kellarin vintillä.. Kaikki neljä Suomeen tuotua olympiaharrikkaa on tietääksen ihan oikeiden harrastajien käsissä ja olivat joku vuosi sitten olleet näyttelyssäkin.

• Kuusakoskenkuormaan

Siksi kehoitinkin viemään Kuusakosken kuormaan sen "olympiaharrikan", olishan tuosta nyt kaveri alkanut jakamaan yhteystietojaan, jos tosissaan olis ollut tuollainen tarjota.
        Tosin onhan näitä tosi torviakin aina liikkeellä, että pistävät monenlaista "aarretta" romukuormaan ajattelematta yhtään mitään. Etsin kerran yhtä vanhaa moottoripyörää juuri tuolta 1950-luvun alusta, ei tosin mikään kovin harvinainen, mutta minulle olisi osilla ollut käyttöä, niin kaivinkoneella olivat tehneet pihalle ison kuopan ja sinne oli se moottoripyöräkin rumpattu kauhalla kasaan, maata päälle. No, ei ollut minulta pois, mutta olisin kuitenkin maksanut sitä jotain, eikä olisi tarvinnut kaivinkoneella sitä kuoppaa kaivaa siltä osin.

• JohnWeston

Vaihdatko erittäin hyväkuntoiseen aitoon Hemi Cuda convertibleen, vuosimalli olisi 1971. Auto vielä Floridassa mutta maksan rahdin ja verot. Maksan myös hiukan välirahaakin(5000-6000 euroa), tehdäänkö kaupat. Ps. jos kiinnostaa niin laita puhelinnumeroa palstalle.

• tehtäänkaupat

Vaihdan mielelläni toimintakuntoiseen Parra Hemicudaan. 50 - 60 väliä ok. Minäkin olen syntynyt vuonna 1971: sama kuin Anssi Kelalla. Mun täytyy kävellä näin peukalot sisäänpäin kääntyneenä, nää lääkkeet tekee sen.

• olveisonmymaismsfsd

ostin itä suomesta 50 lukuisen avo-auton ja takapenkin alla oli elviksen sormuksia kolme..vein ne kirppikselle 10e kappale..teinköhän ihan oikein sittenkään..

• AlokasMunapää

Mie ostan kaikki mitä täällä on myytävänä. Käteisellä. Luonnossa. Soita 118 ja kysy nimellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe