Nähtäisiinkö huomenna areenalla klo 15:00 :)
Ajatuksiasi kaipaava, ja muutenkin
19
<50
Vastaukset
- Yfjukhoöjjkhydr
Kiva täytevieesti.
- 295miehelle
Eiku viesti täytettäväksi : )
- tarkennusta
Sopii kyllä! Jos mulle oli? Areena?
- kävinjotänään
Tokkopa
- 295miehelle
Aikataulutus tekee vähän haasteelliseksi...menen, tuli hän tai ei....
- GOOGLETTAJANAINEN
Kyllä se Joensuun areena on sit jännä paikka!
http://www.joensuu.fi/joensuu-areena- kävinjotänään
Elä googlettele liikkoo, vielä ihastut.
- KukaMinneYritän
Juu, tämä mies ei nyt aivan näillä neuvoilla osaa suunnistaa - jos edes oli minulle. Ainahan voi tietysti yrittää olla joka areenalla samaan aikaan. Jonnekin siis menen. Jospa onni suosisi.
- 295miehelle
Ei kauheasti kannata arpoa, sillä oikea arvaa, jos aloittajan viestin näkee : )
- tarkennusta
295miehelle kirjoitti:
Ei kauheasti kannata arpoa, sillä oikea arvaa, jos aloittajan viestin näkee : )
Halli vai kenttä?
- 295miehelle
Halli : )
- tarkennusta
295miehelle kirjoitti:
Halli : )
Ok! ei varmaan mulle, kun tääl ei areenal ole mitään!
- Prätkämies
Ei pysty
- 295naiselle
OK!
- 295naiselle
Voi katharstrophy! Ylikiipeämätön este! Tänään menis myöhään. Onko kohtuullista pyytää uutta aikaa??
- 295miehelle
Jos ei näy niin ei näy
- 295naiselle
Anna anteeksi, mut itselle läheisiä ihmisiä ei voi aina laittaa haluamaansa tärkeysjärjestykseen.
- 295miehelle
Näinhän se mennee ja kaikkeen on totuttava. Hyvää kannattaa aina odottaa....pätee moneen asiaan : )
- vaalealle
Pidä huolta itseäsi vanhemmasta läheisestä. Vihamiehet toimivat ja aiheuttavat ikävyyksiä. Luottamus kannattaa valitettavasti kyseinalaistaa lähelläpörräävistä. Läheisesi tuli minulle yllättäen unessa. Asia mihin se liittyy en nähnyt. Tällä läheiselläsi on kaulariipus joka auttaa teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664