tyttö johon oon ihastunut on kaunis, taitaa olla jopa liian kaunis..siksipä hänen ei tarvitse vaivautua vastaamaankaan..seuraa löytyy kyllä joka sormelle ja varpaalle.
ihastuin liian kauniiseen
9
2844
Vastaukset
- jolkottelija
Etsi uusi tyttö, tosi surullista...
- mietiskelijä
Jos tyttö on kaunis, ei kannata ihastusta suoraan hänelle paljastaa. Kuten sanoit seuraa löytyy heillä joka sormelle(tai ainakin löytyisi).
Mä oon aina noudattanut sellaista filosofiaa että kaunista en lähesty(mitä nyt katselen joskus). Useilla heistä kun on valmiiksikin pissaa hatussa, ja en aio itse olla yksi niistä "aivottomista" miehistä jotka kuolaa heidän perään. Ärsyttää muutenkin koko ajatus, että osa ihmisistä on muka toisia parempia ja halutumpia, kun heillä on parempi "nahka".
Sitäpaitsi, kaikkein kauneimmat ja "täydellisimmät" eivät ole mielestäni läheskään aina viehätysvoimaisimpia.
Muutama "virhe" kaunistaa. Ihan oikeasti. Ne korostaa hyviä ominaisuuksia. - Surullista
Niin surullista. Jospa poika joka tuntui ihastuneen minuun ja sama poika johon ihastuin minä ajattelee noin. Tosi surullista...
Ja niin pettyvät taas molemmat. Kyllä kauniitkin rakastavat. Ei rakkaus ole kiinni ulkoisista ominaisuuksista.
Ei, ei ainakaan mulle.- sadness
Minulle taisi käydä näin. Mies ei tainnut oikeen uskoa suhteen mahdollisuuksiin. Siksikö että olen liian kaunis (?!!) ja koulutettu (!!) hän pelkää että vain leikin hänen kanssaan.. masentaa. Sanoi että on korvia myöten ihastunut minuun ja sitten kohta ei enään mitään. Nyt katselee aina kun nähdään baaris. En ole pinnallinen, olen ystävällinen kaikille, enkä ole petollinen vaan haluaisin vain tämän yhden ihanan "tavallisen" duunarimiehen joka on minulle niin speciaali.......!!! Shit happens to me
- Tyttönen
sadness kirjoitti:
Minulle taisi käydä näin. Mies ei tainnut oikeen uskoa suhteen mahdollisuuksiin. Siksikö että olen liian kaunis (?!!) ja koulutettu (!!) hän pelkää että vain leikin hänen kanssaan.. masentaa. Sanoi että on korvia myöten ihastunut minuun ja sitten kohta ei enään mitään. Nyt katselee aina kun nähdään baaris. En ole pinnallinen, olen ystävällinen kaikille, enkä ole petollinen vaan haluaisin vain tämän yhden ihanan "tavallisen" duunarimiehen joka on minulle niin speciaali.......!!! Shit happens to me
Samoin, duunarimieheen kohdistui myös minun ihastukseni.
No, tässä tapauksessa ei tosin puolin toisin mitään puhuttu, mutta ihastuin kuitenkin.
Mä taas oon huomannut, että mun jonkin sortin ujous käännetään suoraan aina ylpeydeksi. Eräskin mies johon olin vuosia, vuosia sitten ihastunut, haukkui minut ylpeäksi, jolle ei uskalla edes puhumaan tulla...vaikka todellisuudessa oli kyse vain mun ylitsepääsemättömästä ujoudesta.
Tätä hauskaa ko. putkiveijaria tuskin koskaan tulen enää näkemään, joten näinhän se menee shit happens to me tooooo.. - ujo nainen
sadness kirjoitti:
Me too!!! Kuulin myös ihastukseni takanapäin sanoneen minua ylpeäksi. Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta! Siis miten ihmeessä miehet sekoittavat ujouden ylpeyteen?!? Olin niin totaalisen ihastunut tyyppiin, että polvet pettivät aina kun nähtiin ja sain sanotuksi vain muutaman sanan. Mäkin olen luonteeltani ystävällinen kaikille, mutta siis ujo..
- Mies
Tyttönen kirjoitti:
Samoin, duunarimieheen kohdistui myös minun ihastukseni.
No, tässä tapauksessa ei tosin puolin toisin mitään puhuttu, mutta ihastuin kuitenkin.
Mä taas oon huomannut, että mun jonkin sortin ujous käännetään suoraan aina ylpeydeksi. Eräskin mies johon olin vuosia, vuosia sitten ihastunut, haukkui minut ylpeäksi, jolle ei uskalla edes puhumaan tulla...vaikka todellisuudessa oli kyse vain mun ylitsepääsemättömästä ujoudesta.
Tätä hauskaa ko. putkiveijaria tuskin koskaan tulen enää näkemään, joten näinhän se menee shit happens to me tooooo..Hei!
Olet jossainmäärin oikeassa. Jos nainen on ujo ja vielä kauniskin, miehet ajattelevat naisen tiedostavan kauneutensa ja olevan niin valikoiva, että tavalliset miehet eivät häntä kiinnosta. Ujo käytös saatetaan tulkita ylpeydeksi tai kiinnostamattomuudeksi.
Jos ujo nainen kykenee olemaan rohkea miestä lähestyessään edes kerran, käsitys muuttuu. - Tyttönen
Mies kirjoitti:
Hei!
Olet jossainmäärin oikeassa. Jos nainen on ujo ja vielä kauniskin, miehet ajattelevat naisen tiedostavan kauneutensa ja olevan niin valikoiva, että tavalliset miehet eivät häntä kiinnosta. Ujo käytös saatetaan tulkita ylpeydeksi tai kiinnostamattomuudeksi.
Jos ujo nainen kykenee olemaan rohkea miestä lähestyessään edes kerran, käsitys muuttuu.Näin olen yrittänytkin tehdä. Olla joskus rohkea:)
Toinen asia mistä myös tulee väärinkäsityksiä on huoleton flirttailu. Mulle flirttaillaan suhteellisen usein täysin tarkoituksetta. Siis huoletonta arkiflirttiä.
Ota siinä sitten selvää flirttaako joku vain ilokseen ja ulkokuorelle, vai onko kenties oikeesti kiinnostunut minusta..
Vikatikkejä kun olen vetänyt ja rohkeuteni kerännyt ja lähestynyt miestä, kuulenkin taas ilkeilyjä kuinka otan viattomat huomionosoitukset liian vakavasti...
Kyllä tämä elämä on välillä hankalaa..
- joukouku
Voiko ihminen olla liian kaunis? Mielestäni tuossa yhteydessä sanottuna liian kaunis tarkoittaa liian itserakasta ihmistä. Jos ihmisestä sanotaan että hän on kaunis, niin se tarkoittaa myös sisäistä kauneutta. Ei ulkoinen "nahka" ole kaunis jos luonne kamala. Ainakaan minun mielestä. Ja joku tossa sanoi että kauniila tytöillä on pissaa noussu päähän, niin musta se on turhaa yleistämistä. Aivan turhaa. Se on rasistista väittää niin. Ihmiseen pitää ensin tutustua, ennen ku voi alkaa arvostelemaan. Mutta sulle joka oot rakastunu liian itserakkaaseen ihmiseen niin sä ansaitset parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628