Pikkuautojen valmistaja toyota

Jskksjs

Satsaa lähinnä pikkuautoihin euroopassa. Pieniä moottoreita siirretään myös esim avensikseen joka onkin avensiksen heikoin lenkki. Toyotalla ei ole kunnollista kilpailijaa esim 3-sarjan bmw, volvo V60,C-sarja. Eikä varsinkaan A6,5-sarja ja E-sarja. Toyota avensis kilpailee lähinnä nissanin, skodan ja hyundain kanssa nykyään. Valitettavasti skoda myös on toyotaa parempi kaikilla osa-alueilla. Ainoa missä skoda häviää on häpeä..tai siis oikeestaan voittaa siinäkin sillä skodalla ei kehtaa ajaa häpeän vuoksi. Toyota ei hävetä mutta ei herätä myöskään tunteita..

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tojoaikansaeläny

Toyota luokitellaan volkswagenin alapuolelle selkeästi eikä toyotaan saa edes yhtä hyvää varustetasoa kun halpamerkki seattiin. Myös halpamerkki KIA pesee toyotan sekä moottoreiden että varusteiden osalta.

• huhhaata

Siinä yks neropatti keskustelee taas itsensä kanssa. Mistä näitä aivokääpiöitä riittääkin? Täyttä huhhaa niinkuin mutu hörhöltä voi odottaakkin. Ei mitään asian tynkääkään.

• töjötällä

Pikku mosat tulee jenkkimalleihin myös vai? Lanta cruiseriin tullee kolme pyttynen singeri?

• TutustuAsioihin
        huhhaata kirjoitti:

Siinä yks neropatti keskustelee taas itsensä kanssa. Mistä näitä aivokääpiöitä riittääkin? Täyttä huhhaa niinkuin mutu hörhöltä voi odottaakkin. Ei mitään asian tynkääkään.

Asiaahan tuo kaveri kirjoitti. Tutustu asioihin niin huomaat, että Tojoon ei saa yhtä tehokkaita moottoreita kun Seatiin ja varusteissa hävinnee KIA:lle.

• FiksuKuski

Kyllä hävettäisi ajaa Toyotalla. Skodalla ilkeäisin ajaa hyvinkin. Skodilla ajavat tutkitusti fiksut ihmiset.

• Tottaseon

Totuus on että seatilla on tehokkaampia ja parempia koneita ja varusteita joita ei tojoon edes saa. Vaikka ihan tuo aut/neliveto/diesel. Toyota ei osaa sellaosta tehdä edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe