Tiedän yhden vakkari palstalaisen, joka käy pelkästään provoilemassa palstoilla haluten aiheuttaa hämminkiä ja erinnäisiä tunteita palstailijoissa. kaikki muut tietävät tuon, paitsi hän itse. Säälittää tuo palstalainen. Pitäisiköhän kertoa hänelle itselleenkin?
Pitäisiköhän paljastaa
14
<50
Vastaukset
- bmnbn
joo - anna ihmeessä ilmi...
Olen huomannut ;D
- kannattaatoimia
Ilmoita nettipoliisille ja jos epäilet hänen vainoavan jotain, sano vainotulle henkilölle itselleen.
- kerroihmeessä
Kuka on tämä exhibionisti täällä ?
- lerap
Vilautteleeko puistoissa ja metsiköissä
- tiedotpöytään
Ei muuta kuin tuumasta oimeen!
- Jooannavaanilmi
Olen myös huomannut hänet.
- jännäksimenee
Itsesikö ajattelit ilmiantaa? :)
- rakastanpaljastelua
On kivaa paljastella itseään.
Mulla on pitkä musta takki ja lehautan sen auki niin johan on vaikutusta. - Kerrokerro
kuvastin, ken on palstalla kauhehin. Olenko se minä, vai oletko se sinä?
Jahas, siis palstavakkarithan sen tietää, mutta kun en kuulu heihin, niin eipä jaksa tuommoset kyttäilyt pahemmin kiinnostaa. - Miksimuuten
Alottaja itse provoilee ja kaikkee tota, sitten yrittää jonkun toisen syyksi kaiken.
- jospa-
Se onkin narsisti...(hämmentynyt hymiö)
- Nopeesti_tunnistit
jospa- kirjoitti:
Se onkin narsisti...(hämmentynyt hymiö)
Mistä tunnet hänet, oletko varma?
- sairaaltavaikuttaa
Se varatun naisen vainoaja on ollut täällä pohtian ja pohtiaa kaipaavan naisen kimpussa jo pitkään. Poliisille vaan ilmoitusta tuollaisesta sairaasta vainoajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869