kun miehet tulee esittelemään itseään ilman paitaa. Ja katsotaan, "huomaathan lihakseni ja rusketukseni". Kertoo yksinkertaisesta ajattelutavasta.
Ihme käytöstä
5
<50
Vastaukset
- paljotiimalasinäyttää
näkyyks mun kello ?
eiks oo hienot reibanit mulla ? - ihansamaa
Ei yhtään erotu siitä kun naiset pukeutuvat niin että tissivako olisi mahdollisimman esillä. Sellaistakin on paljon.
- sitäseegonpönkityson
itsetunnon vajavaisuuksia
- siisihan
Käsittämätöntä!!! Se oli varmaan narsisti....joo pakko olla.
- Menkäähänitseenne
Juntit taas asialla. Onko se teiltä pois, jos joku pukeutuu kuten statuksensa sallii? Yksinkertaisesti merkkitavaran laatu on vain parempi istuvuudeltaan ja ulkonäöltään, kuin halpismerkit. Sekin riippuu, että missä miehet ovat ilman paitaa. Esim. rannalla ja rannan lähettyvillä mielestäni on ihan normaalia, mutta ei kuitenkaan keskustaan. Kesä on lyhyt aika Suomessa, joten ihmiset yrittävät nauttia helteistä aina kun on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750