Mielikuvitukseni sieppaa sinut kyytiin. Hymyilemme kaikille ja huiskutamme kuninkaalisien tapaan. Tervehtien nyökkäämme päillämme hienostuneen arvovaltaisesti jokaiselle vastaantulijalle. Katselijoilla ei taida olla aavistustakaan siitä, miksi olemme niin omahyväisiä. Mutta minäpä tiedän, että niin olisivat hekin, jos he ajaisivat samaa todellista mielikuvaa meidän kansamme ja heillä olisi toisensa niin kuin meillä on :D Hyvää yötä ja villeihin uniin, näkemisiin :)
Nyökkään kaikille
6
<50
Vastaukset
Minusta hyvä kaikkia tervehtiä se vaan luon aurinkoisen ja hyvän tuulisen ilmapiirin. Sen vuoksi yritän hymyillä vastaan tulijoille. Olen saanut eilen 3 mummelin juttelutuokiot ja vaihtaa heidän yksinäisiin päiviin sanoja, jota ne tarvitsevat. Ei heilläkään nettiä ole joka sukulaisiin pitää yhteyttä. Lapsen lapset on monelle tärkeitä ja kun sairaana ovat kukaan ei käy kaupassa.
Kerran mummeli istui verikokeessa aikaa. Hän oli mennyt jo tuntia ennen että pääsi juttelee ihmisten kanssa, pähkäili hällä ei ole kiire ole, että on tullut ihan omasta tahdosta juttelemaan kun on yksinäistä. Hänellä oli kaksi lasta joilla ei ollut lapsia ja eikä ollut tulossa kun hedelmällisen ajan ylittäneet :(
En osannut suhtautua enää luontevasti kun olen niin surullinen kun sanattomaksi pisti.
- Kung.Carl
Kauniisti kultaiseni kirjoitat ja näköjään haluat tulla siihen, mikä sinun on. ELi omalle paikallesi minun viereeni. Aamulla lähdetään mökille Honkia kaatamaan. Rakkaani, tahdon sinut.
- prinsessahöpöhöpöä
Mielikuvituksellinen aloitus. Enkelismiehelle aurinkoista päivää !
- Loveeeee
Oikealla puolellasi aina kuljen ja nauran ja heilutan kättä ja ihan mitä vaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944