Hmmh, tätä en kyllä ihan heti olis uskonut mutta mulla on oikeesti vähän ikävä sua. Olis niin ihanaa taas tuntea sun lämmin iho mua vasten, karheet hiukses sormien välissä, ne sun innokkaat huulet... Se vaan oli niin mukavaa. Olis kiva nähä sut taas, valvoa sun kanssa melkein koko yö ja nukkua seuraavana päivänä pitkään...
Muistatkohan sä ees mua enää? Sovittiin, et nähään vielä tänä kesänä, mut susta ei oo kuulunu mitään. Toki voisinhan mäkin lähettää jonkun viestin. Yritän vaan kerätä rohkeutta, mä en haluu häiritä sua. Plus en tiiä sun menoista. Mut siinähän ne vois selvitä samalla. Ehkä mun tapaaminenkin mahtuis sun kalenteriin? Jos tavattais, oltaisko edelleen yhtä läheisiä? Halattaisko me? Suudeltaisko me? enää koskaan........
Huokaus. Oot aika ihana, tiiätkös mies.
Etelän luuraaja
eteläitälänsipohjoinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057