Sukkikset.....

Seoli

Ihanaa kun voi ostaa sukkiksia Prismasta ja Citymarketista. 15 den ovat niin seksikkäät. Kiiltävää materiaalia, mukavasti puristaa siitintä ja muutenkin. Onkohan meitä paljonkin jotka tykkää sukkiksista? Haluaisin leikkiä samanhenkisten kavereitten kaa. Minusta ne ovat aivan ihanat, nuo sukkikset. Kanta, pohja ja kärkivahvikkeilla tehdyt Norlynit, niitä ei mikään voita. Pidän niitä, varsinkin viikonloppuisin. Kivaa kun saa pikkuorkkuja hyväillen sukkisten päältä. Peilit katossa ja seinillä auttaa saavuttamaan tosi kivoja fiiliksiä.

76

4342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hosefeetlvr

      Meitä on paljon. Täälläkin yksi , jolla samat harrastukset

      • joo, iholla sukkikset ihanat


    • Satinboy46

      Mulla just Wolfordin Satin Touch 20 den jalassa Aivan taivaalliset Ihanaa hyväillä itseä ja saada orkut niihin

    • Sukkiksissa

      Niin on, itselläni jalassa vahviikkettomat 15den Voquen ihonväriset sukkikset, hyväilevät ihanasti posliinikaluani.

    • kneesock

      15 denieriä paras. Näkyy ihanasti varpaat läpi. 15 denierin mustiin polvisukkiin on mahtavaa runkata kun paljas terska paistaa sukan läpi, ja runkatessa näkyy kuinka kiimatipat kastelevat sukan kärjen. Spermalasti purkautuu komeasti läpi sukan. 15 den on suosikkini.

      • ihanat nää mun..


    • sukkis-M

      täällä kans yx sukkis-mies ohuissa ja kiiltvissä sukkiksissa.. harmi kun yxin joutuu runkkailemaan.. ois kiva kimpassa oalla sukkiksissa ja.....

      • ihana


    • 15denlenkkarit

      Liukkaat nylon sukkikset yhdessä väljien lenkkareiden kanssa on ykkösjuttu mulla. 15 denin sukkikset jalkaan ja siihen 3-4 numeroa jalkaa isommat pehmeät lenkkarit nauhat löysällä, mahtavaa. Lenkkarit liikkuu pehmeesti liukkaiden sukkisten kanssa jalassa. Mahalleen sänkyyn ja siinä runkata että jalat on vapaasti sängyn reunan yli, lenkkarit yleensä tippuu likellä kliimaksi vaihetta jaloista. Kokeilkaa!

      • Minulla sukkisten kaa nahkaiset voimistelutossut tiukat ohutta nahkaa kiihottavat yhdessä


      • tyuiop

        Minulle vanhempi kävi kaupassa ja toi verkkosukkia ja korserreja ym seksi lelujKIN .tYKKÄS katsoo kin panin pääleni.Kiiihotttu kun olin pukeitunenaa Sit halus että olen /// sen nainen ja Työnteli dildoja et sattu.


      • Anonyymi

        ihana tääkin havainto


      • voikkatossumies kirjoitti:

        Minulla sukkisten kaa nahkaiset voimistelutossut tiukat ohutta nahkaa kiihottavat yhdessä

        nahkaiset voikkatossut on kyl ihanat, niinku nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihana tääkin havainto

        tosi-ihq että voi noin


    • lindeksiltä

      Ohuet sukkahousut ja musta minihame päällä aamusta ..päivällä käyn ostamassa mustat stay upit

      • niin, joo

        mustats sukkahousut kintuilla ja lantiolla ku kirkko jo 200 vuottqa :)


    • Ostan usein sukkahousut alan liikkeestä. Kerron että tulevat minulle. Useimmiten saan hyvää ja asiallista palvelua. Yleensä kysyn että saanko pukea sukkahousut jalkaan liikkeessä. Yleensä saan ja minut ohjataan sovituskoppiin. Myös Lindex, Cubus ja H&M ovat avuliaita. Viime viikolla pysähdyin Karjalla. Jalassa oli lyhyet shortsit. Ostin 10 den todella upeat ruskeat sukkahousut. Myyjä kehui ja oli yllättynyt miten hyvän näköiset olivat jalassani.

    • Hähmitätäh

      Eiks ois kivempaa jos teillä olis tyttö jolla olis vastaavat stay-up:t jalassa tai sitten niin että hänellä mustat stay-up:t ja sinä vähän "sidottuna" sängyllä sukkiksissa ja hän vähän hieroisi etumustasi?

      • no ei ois hassumpaa...


      • p.cd kirjoitti:

        no ei ois hassumpaa...

        ...vähän "sidottuna" olis kyl ihanaa


    • HosedWife

      Minusta on mukavampaa kun vaimoni laittaa sukkahousut sänkyyn jalkaan. Niille on kiimaista ruiskia.

      • FakkisSuni

        Juuri näin meilläkin! Ihan parasta !


      • on ihq kerta on vaimo


    • sukkissääret

      tällä hetkellä harmaa lyhyt ruutuhame ja harmaat voguen 20 den sukkahousut. hameen silkkivuori hivelee sukkisjalkoja.. voi tytöt ! !

    • uho

      Mulla ja sukkahousut jalassa 15 den niihin runkaan vessassa tai sängyssä tuntuu mukavalta vaikka tahtoo ne joskus revetä kun käsi touhuu sisällä.

    • XLdenier

      Totta. Sukkahousuja on ihana käyttää. Niin ihana että käytän melkeinpä joka päivä. Myös niitä ns. naisten värejä. Tykkään vähän paksummista sukkahousuista. Esim. nyt mulla on 80 denin punaiset!! House-sukkikset Prismasta. Nää on tosi kiihottavat hameen kanssa ja ihanaa runkata nämä jalassa. Orkku tulee vähän liiankin helposti ja spermat ruikin suoraan hameelle ja sukkahousuille. Mahtava ihailla omia sukkahoususääriään peilistä orgasmin kourissa ja samalla nähdä kun sperma ryöppyää sukkahousuille ja hameelle! Joskus käytän "kortsuna" naisten ohutta valkoista nilkkasukkaa. Ihanaa nähdä kun spermalasti kastelee vitivalkoisen sukan kärkivahvikkeen.

      • Sukkiksetsexikkäät

        Samat sanat, itse saan parhaat orkut ohuissa sukkahousuissa, mutta kyllä spermat lentää paksuimmissakin, nyt jalassa 8 denin ultraohuet ihonväriset sukkikset ja ihanasti näkyy penis erektiossa nailonin läpi.


      • ihanan kiihottavaa


    • XLdenier

      8 denin sukkahousuja en ole edes kokeillut. 15 deniä on ohuin sukkis jota olen kokeillut. Jostain syystä mua kiihottaa ihan yhtä paljon paksutkin sukkahousut. Nyt jalassa 150 denin mustat. Nämä ovat jo niin paksut että tuntuvat hyvinkin jalassa. Ja rypistyvät ihanasti nilkasta ja polvitaipeesta. Päällä tietysti myös hame ja jalassa ihanan naiselliset nauhakengät. Istun peilin edessä parasta aikaa runkkaamassa ja kohta laukean taas upeaan sukkahousuorgasmiin.

      • chatjokke

        kokeileppa tiukkoja ohuita voikkatossuja sukkisten kaa .... kiihottavat


      • XLdenier
        chatjokke kirjoitti:

        kokeileppa tiukkoja ohuita voikkatossuja sukkisten kaa .... kiihottavat

        Alkoi taas niin tyttöilyttämään että vedin sukkahousut jalkaan. Oon kyllä kokeillut voikkatossuja, ihan market tavaraa. En muista merkkiä. Mutta tarkoitat varmaan Bleyerin ym. tossuja. Vähän samanlaisen efektin saa aikaan stepseillä, siis mitä naiset käyttävät esim. kesällä silloin kun eivät laita sukkahousuja. Löytyy eri värejä ja kuviollisiakin. Kiva yhdistellä erilaisten sukkisten kanssa ja vertailla näkymiä.


      • Heppitanassa
        chatjokke kirjoitti:

        kokeileppa tiukkoja ohuita voikkatossuja sukkisten kaa .... kiihottavat

        Korkkarit on enemmän mun mieleen. Tykkään kopistella ja vilautella lakattuja varpaita sandaaleissa. Sukkiksina 15 den tai ohuemmat. Parasta on korsetti, sukat ja pikkuhousut. Hetken päästä on täytettä pikkareissa. Nukun spermat housuissa ja aamulla uudet hekumat.


      • XLdenier

        Kyllä korkkaritkin on mahtavia. Kiilasandaletit tai sirommat, ei kovin korkeakorkoiset juhlasandaletit. Mutta ihaninta kokeilla erilaisia sukkahousuja ja runkata niissä kunnon orgasmit. Sukkahousujen ihanuutta en vaan voi vastustaa. Nyt jalassa valkoiset 40 denierin sukkikset ja hame päällä. Näissä sukkahousuissa kärkisauma nousee ihanasti lakattujen varpaiden päälle. Olispa vielä vahvikkeet tuomassa lisäkiihoketta. Valkoiset sukkahousut sopii minunlaiselle tyttöilijälle varsin hyvin. Peilin edessä olen nytkin runkkaamassa ja alkaa olla taas ihana sukkahousuorgasmi tosi lähellä.


      • Heppitanassa kirjoitti:

        Korkkarit on enemmän mun mieleen. Tykkään kopistella ja vilautella lakattuja varpaita sandaaleissa. Sukkiksina 15 den tai ohuemmat. Parasta on korsetti, sukat ja pikkuhousut. Hetken päästä on täytettä pikkareissa. Nukun spermat housuissa ja aamulla uudet hekumat.

        ..ihana kuvailu ja ajatus ja...
        -pcd-


      • Anonyymi

        ihania havaintoja


      • chatjokke kirjoitti:

        kokeileppa tiukkoja ohuita voikkatossuja sukkisten kaa .... kiihottavat

        ...voikkatossut on kyl niin ihanat...


      • chatjokke kirjoitti:

        kokeileppa tiukkoja ohuita voikkatossuja sukkisten kaa .... kiihottavat

        voikkatossut on kyl ihanat!


    • pantyhose

      Kyllähän se munan kovettaa kun vetää sukkahousut jalkaan. Terska paistaa ihanasti sukkisten läpi ja kiimatipat kastelee hyvin 15 denierin sukkahousut. Lisänautintoa runkkaamiseen tuo vaimon/tai työpaikan pukuhuoneesta mukaan napatut hikiset sukkikset. Nuo hikiset sukkikset nenän alle niin e kauaa tarvitse nuuskia ja samalla runkata munaa, kun spermat purskahtelee ohuen sukkikset läpi. Todella kiihottavaa. Toiveena on joskus suorittaa kimpparunkut sukkikset jalassa, vaikka kotonakin saan vaimolta sukkahoususeksiä ihan riittävästi. Olisi kuitenkin mahtavaa nähdä vieras seisova kalu sukkiksissa.

    • sukkisukm54v

      ihanaa lukea näitä kommentteja ja kiihottua, lienee niin, että vain samoin tunteva mies voi ymmärtää asian ja kiihottua näistä jutuista....

    • m45mm

      vaudee.minäkin teen noin ihanaa kiihottaaa olen aina nauttinut sukkahousuista kiiltää puristaaa sopivasti edestä ja takaa,,hui,,kiimaista,,ois kiva löytää kaveri joka kans käyttää,,,,oon 016 alue,,,vastaaa

    • rkjkvt

      Juuri vedin jalkaan nimenomaan Citymarketista ostetut ihanat Norlynin 40den sukkahousut, luumunpunaiset. Laitoin myös ykkös vekkihameeni päälle ja vielä uudet sandaalit. On niin kiihottunut olo, että haluttaisi mennä ulos. Mutta taidan pysytellä sisällä huonolla kelillä ja runkata peilin edessä kunnon sukkisorgasmit. Tämä yhdistelmä on niin vietävän tyttömäinen ja kiihottava, että melkein tulee orgasmi itsestään. Erivärisiä sukkahousuja tulee harrastettua paljonkin, ja mm. tämä lähellä viininpunaista oleva sukkahousujen väri on todella kiihottava. Lisäkiihoketta runkkaukseen tuo tämä muu varustus. Mahtavaa saada orgasmi samalla omia sukkahoususääriään peilistä ihaillen.

    • Anonyymi

      Ruiskikaa sukkahousuille

    • Anonyymi

      Syksy ja sukkikset. Toimii.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a stream. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://99366.com/H/2zPF 👈

    • ihana toi sun kuvaus

    • ihanat sukkikset...

    • apua. -oilrrsti kiihottavat...
      no on meitäoikeesti siis todiaan paljonkin...

    • no on meitä :)

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kärkivahvikkeet ! Paksummistakin sukkahousuista kun kuultaa varpaat tai kantapää , sitä näkyä katselisi vaikka kuinka kauan . Värilliset tai kuviolliset sukkahousut tuo näyttävyyttä sääriin

    • Anonyymi

      sukkikset niin ihania

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­eksi­tea­­tteri avautu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­i­­­. Il­­mo­­­it­tau­tumine­­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 http://al-dzakirah.com/H/P2x4C9

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ihania kullostaa noi olevat

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mun mielestä 20 den ihanat myös

    • sukkikset niin ihanat iholla

      • Ihanan kiihottavat ovat


      • Anonyymi

        Ihanathan ne ovat jalassa. Se tunne, kun aukaisee uuden sukkispaketin ja pukee ne ylle. Just eilen puin 60den viininpunaiset sukkikset ja sitten vielä ylle polvipitunen musta hame ja nilkkurit.... sitten kauppareissulle.


    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­­­um­me sinu­t kä­­ym­ään uude­ss­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/O8d3I5

    • Itse käytän päivittäin sukkiksia ,oisi ihan puuhailla toisen sukkismiehen kanssa

    • Anonyymi
    • mulla monen vahvuuksia ja eri värejä
      Kiva oisi leikkiä toisen sukkahousumiehen kanssa

    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­­umme sinut kä­­ym­­ään u­­­ude­­ss­a cha­­­tissa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/Z0r5U3

    • Anonyymi

      ihan mullakin samat fiilikset...sukkikset iholla...mmm

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      on meitä :)

    • on meitä, joo

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O1y9F3

    • olls niinku8in hsluaa, sukkahousuissa tai ei

    • ..mä tykkään kyl ku ihq sukkahousut iholla ja oon vaan sitte, että spermaa

    • Anonyymi

      Lahdesta sukkis seuraa😉

    • Anonyymi

      Mulla on mummojen tukisukkikset !

      • Anonyymi

        Minäkn puen peittäviä tukisukkahousuja. Puristavat ihanasti. Väreinä mustat ja vaaleanruskeat


    • on mullekin ihanat

    • Kiilasandaletit tai sirommat, ei kovin korkeakorkoiset juhlasandaletit. Mutta ihaninta kokeilla erilaisia sukkahousuja ja runkata niissä kunnon orgasmit. Sukkahousujen ihanuutta en vaan voi vastustaa. Nyt jalassa valkoiset 40 denierin sukkikset ja hame päällä. Näissä sukkahousuissa kärkisauma nousee ihanasti lakattujen varpaiden päälle. Olispa vielä vahvikkeet tuomassa lisäkiihoketta. Valkoiset sukkahousut sopii minunlaiselle tyttöilijälle varsin hyvin. Peilin edessä olen nytkin runkkaamassa ja alkaa olla taas ihana sukkahousuorgasmi tosi lähellä.

    • no ne on ihanat iholla

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe