Irakilaismies aikoi murhata siskonsa, perheen "kunnian" tähden. Mutta homma saatiin estettyä.
Että lisää muslimeita vaan Suomeen, vai mitä hyysärit. Saadaan tätä meidän kulttuuria "rikastettua"...hehehehee
http://www.hs.fi/kaupunki/a1435897844399
Kunniamurhaa pukkasi Helsingissä
13
50
Vastaukset
- lisää-kulttuuria
Lieksaan näitä pitäisi saada, jotta Joensuun poliisipäälliköillekin olisi jotakin puuhaa. Heidän lietsomat puheet ja kirjoittelut Lieksan rasismista ovat ehtymään päin.
- keksitään
No niinpä.
- ksljdljdf
Hop.
- etnistäVärinää
Hhrrrr, värisee niin ihanasti hhrrrr!
- hupsis.oho
Ruotsissa noita on tapahtunut jo paljon, mutta poliisin on usein vaikea todistaa kunniamurhaa. Koska kukaan ei suostu puhumaan mitään siitä, että kuinka tytär putosi parvekkeelta.
- xzxzxzxzxzz
Jotkut tutkijat sanoo, että kyllä kunniamurhia on tapahtunut suomessakin, ei vaan ole pystytty todistaan.
Tuo on vaiettu ongelma Suomessa.
Ollessani aikoinaan pakolais- ja kotouttamisasioissa mukana huomasin tämän ajatusmaailman olevan hyvin vahvasti siltä suunnalta tulleilla miehillä.
Muutaman kerran sattui sellaistakin, että pakolaisnainen pyysi minua salaamaan määrättyjä tietooni saamia asioita maanmiehiltään.
Naiset sanoivat suoraan, että heidät tapetaan jos miehet saavat tietää.
Sen verran paljon olin pakolaismiesten kanssa tekemisissä, että ei ollut vaikeuksia uskoa naisia.
Kysyin joskus miehiltä, mitä he tekevät, jos nainen toimii toisin kuin heidän tapansa ja perinteet vaativat.
Miehet sanoivat suoraan, että he tappavat, ei välttämättä Suomessa vaan vievät naisen takaisin kotimaahansa ja siellä tappavat.
Olen aivan varma, että kunniamurhia on tehty, ja tullaan tekemään myös Suomessa.- Aavvaa
Mitä mielestäsi pitäisi tehdä. Voisitko antaa jotain käytännön vihjeitä.
- Lehtinenn
Todella rankka väite mutta olen seurannut juttujasi jo vuosia ja uskon että et turhia puhu.
Aavvaa kirjoitti:
Vaikea ongelma koska se on mukana jo kulttuurissa ja uskontokin sallii.
Heidät on saatava koulutukseen jossa tehdään selväksi ettei se Suomessa käy.
Samoin lainsäädäntö on saatava kohdalleen, ja viranomaisten puuttumiskynnys asiaan.- jooooohhh
Aavvaa kirjoitti:
Parasta olisi jos musuja ei lainkaan otettaisi tänne.
- kusi.sukassa
Feministi hyysärit taas ihan hiljaa asiasta.
- dkfjgldg
Suvaitsevaisilla viiraa päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388