Tämä on kaikkiin navigaattoreihin aina kännyköissäkin oleviin oleva puute.
Navigaattorit ovat hyviä, mutta se mikä niistä puuttuu on itseasetettu nopeusrajoitus mahdollisuus.
Siis laitteet ilmoittavat tiekohtaisen nopeuden ylityksen - hyvä niin. Mutta minä kaipaisin navigaattoriin, ehkä helpoin tapa, nopeusrajoitushälytyksen jonka voisin itse asettaa.
Perustelu: kun laitan henkilöauton perään kärryn niin haluaisin asettaa navigaattorin tms 80 km/ h nopeusvaroituksen.
Onko tämä mahdoton ajatus tai onko tämä mahdollisesti jo olemassa tai päivitettävissä
Navigaattorin vajaa toiminta
4
189
Vastaukset
- GasLimiter
Monessa autossa voi vakkarin asettaa nopeudenrajoitus moodiin, eli vähentää kaasua kun vauhti nousee yli asetetun. Ei toki auta jyrkissä alamäissä.
- niksinikkari_roi
Kiitoksia - myös minulla on sellainen, mutta en halua käyttää sitä. Polkimella ajo syö vähemmän polttoainetta
- voivoi
niksinikkari_roi kirjoitti:
Kiitoksia - myös minulla on sellainen, mutta en halua käyttää sitä. Polkimella ajo syö vähemmän polttoainetta
Et voi olla tosissasi!
- niksinikkari_roi
voivoi kirjoitti:
Et voi olla tosissasi!
Kyllä - vakionopeussäädin pitää asetun nopeuden kierroksia myös alamäessä, kun taas polkimella ajossa kierrokset voi lasken alamäessä jopa niin, että kulutus putoaa "nollille".
Minulla on Ford Mondeo.
Mutta siitä huolimatta kaipaan navigaattoriin itse asetettavaa nopeushälytystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898