Seat Cordoba 1.9TDi 6k 2 vm.2000

Jaanaö

Kertokaas kyseisen auton jakopään vaihto väli ? Viimeks vaihdettu 270789 ja nyt on rullattu se 355801 eli nopeesti laskettuna ajettu 85012

Ensimmäinen autoni toivoisin ymmärrystä . Kiitos jo etukäteen

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska_kinneri

      Kannattaako tommoseen enää mitään vaihtaa loppuun ajettu paska! Se jakohihnakin on arvokkaampi ku koko laite!

    • Tirsktirsk

      Jakopäätä ei tarvii vaihtaa. Ketjun tai remmin vaihtaminen riittää.

      • Jaanaö

        Ahaa ja paljos sen vaihtoväli o


    • ikäväseattia

      Vaihtoväli n.90tkm Mulla meni töineen ja osineen n.400€

    • C180Kompressor

      Vastaavien Seatien pyyntihinnat ovat luokassa 1000-1500€. Mielestäni 400-500€ huollon tekeminen autoon ei ole enää taloudellisesti järkevää.

    • Tanelia

      Huoh kysyjä haluaa tietää remmin vaihtovälin ja porukka vaan mollaa mitä vi#@** noo kertoo paljon mihin tää nyky aika vie :D

    • Seatmies

      90 tkm se on. Ise vaihdatin viime vuonna maksoi 450e. Vaihdoin vielä keväällä taakse jouset, mutta nyt ajan Seatin vaan loppuun. n kyllä ollut halpaa ajoa.

    • VanhassaPääomakulu0

      Katso moottorin tyyppi (rekisteriotteesta?) ja sitten hihnan vaihtoväli tästä Volkkarin taulukosta:
      http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_334_d2.pdf
      Muuten kommentit huoltojen kalleudesta ovat aivan älyttömiä, Totta kai menee vaikka 4...5 satasta jakohihnan vaihtoon, luultavasti vesipumppu ja kiristin vaihdetaan samalla, Varmaan muutakin korjaustarvetta ilmenee mutta uudehkon auton merkittävin kustannus eli pääomakustannus eli arvon lasku on poissa. Korjauksista huolimatta autoilu ei juuri halvempaa voisi olla ja tuon ikäinen Cordoba on vastaava kuin mulla vielä viime vuonna ollut Octavia vm. 1999. Ja olin siihen oikein tyytyväinen kunnes hetken häiriössä menin ostamaan uuden auton ;-) Ocu jatkaa edelleen matkaansa seuraavalla omistajalla - joka senkin sai hyvin edullisesti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe