Todellisuus pilkistää verhon takaa ja se näkymä on musta ja koruton. Esirippu avautuu ja alkaa viimeinen näytös jonka ainoa esittäjä olen minä itse, yksin pimeällä lavalla yritän sinkoilla valokeilaan, mutta valo pakenee aina kun pääsen sen kohdalle. Säntäilen sinne tänne kunnes en enää jaksa juosta. En tahdo luovuttaa, mutta tänään mun voimat ei riitä. Sinä yrität parhaasi mukaan kannatella minua, mutta todellisuudessa sinä et pysty siihen tänään, et edes huomenna. Ainut syy siihen löytyy minusta, en tahdo satuttaa sinua kertomalla etten enää jaksa, en voi paljastaa kuinka väsynyt olen, se rikkoisi sinut lopullisesti. Se olisi pahinta mitä meille voisi enää tapahtua. Yritän nukkua pahan oloni pois, en tiedä kuinka kauan siihen menee, mutta kun herään mä lupaan että uskon huomiseen.
tänään ei jaksa nauttia mistään, musta mieli...
9
91
Vastaukset
- sivustatämä
Huonoja päiviä itse kullakin, ja väsymys syynä useinkin. Itsellä nukkuminen ja täältä palstoilta poistuminen auttaa.
- Minävaan_
Oletkohan hän, koska minulla on juuri samanlainen päivä, olen ihan puhki. Voimia sulle kuka sitten oletkin.
- kohtalotovereitaOn
Voimia koko taivaan täydeltä!!! Uskoa ei pidä koskaan menettää!
- pikkukb
Sä oot särkyvä mies.
- kesämetsä
Nuku, nuku nurmilintu,
Väsy, väsy västäräkki!
Tee sä pellolle pesäsi,
Koivunoksalle kotisi,
Kalliolle kartanosi!
Nuku, kun minä nukutan,
Väsy, kun minä väsytän,
Nuku unosen rekehen,
Väsyläisen kelkkasehen!
Anna sotka siipiäsi,
Millä lennän leuhottelen,
Lennän unta ottamahan,
Nukutinta noutamahan
Ukon uuden lippahasta,
Akan vanhan vakkasesta!
Unta täällä tarvitahan,
Nukutinta nuurutahan,
- osa vanhasta suomalaisesta kansanrunosta
tuli vaan mieleen, kuka oletkin ja ketä ikävöinti väsyttääkin, poistukoon nukkumaan eikä täällä kukkumaan, ulkoilmaan kesäiseen, tämä on käsky. - Phlease
Joo, välillä netistä ihmisten ilmoille.
- tämä_on_vain_totuus
alkoholi , lämpötilat , valoisuus , ei pysty nukkuun , ruoka ei maistu , niin mitä luulet että tapahtuu , ahdistusta , mustaa mieltä ja muuta paskaa. itse hain pakosta tällä viikolla unilääkkeet että pystyy ees jotenkin nukkumaan. viime viikolla nukuin joku kaks tuntia päivässä ja olot oli myös sen mukaisia.
- tämä_on_vain_totuus
niin ja vielä että kun sain unilääkkeitä , mieli ei ole ollut niin harmaa , kun on pystynyt nukkumaan , kiitos lääkäreiden
- pirikuviotko
Päihdetausta ja vieroitusoireet? Huomenna työpäivä tai muuta selvänä oloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252514Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101463Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491343- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035