Coca-Cola -tuotteet!

pipi

Eräs kaverini on kova Coca-Cola fani, ja ajattelin hankkia hänelle joululahjaksi jotain Coca-Cola aiheista. Ei kuitenkaan siis juotavaa, vaan jonkun tuotteen esim. kello, taulu, nalle tms.? Ihan mitä vaan!

Kysynkin teiltä että mistä näitä tuotteita löytäisi? Parasta olisi joku liike Helsingin keskustasta tai lähistöltä, esim. Stockmann, Sokos, pienemmät liikkeet siinä lähellä? Mistä löytyy, tietääkö joku?!

Kiitän!!

9

3873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotakin

Mene huuto.net osoitteeseen, sieltä klikkaat tagia "haku" ja kirjoitat sitten boxiin coca-cola tai joku tuon muunnos, niin saat esille, mitä kaikkea siellä on myynnissä ja mihin hintaluokkaan.

• pipi

Jjoo, kokeiltu on jo, kiitosta vain.. jos joku stadilainen liike löytyis, se olis parasta.

• myytävänä

Kiinnostaisiko sinua ostaa lahjaksi dynamicin valmistamat coca-cola laskittelusukset? käyttämättömät ja täysin virheettömät vaikka koristeeksi seinälle ei varmasti löydy suomesta montaa paria!
      Minulla olis sellaiset kotona tarpeettomana.
      Jos kiinnostaa niin pistä sähköposti osoitteesi niin voin laittaa vaikka kuvia niistä tulemaan.

• Aukush

Löysin taannoin kirpputorilta mukin/ kannun, joka on coca-cola tekstillä varustettu tummanvihreä astia jossa on kaatonokka sekä ympäri kiertävä uurre..
      Osaisiko kukaan kerto siitä lisää (esin valmistusvuosi tai alkuperämaa, ellei kyseessä ole Suomessa valmistettu tuote.

• aholavi

Olisi coca-cola näytepullo v.2002. Eli kokis suomessa 50-vuotta. Avaamaton, tosin tuuma haihtunu, muuten kunnossa. Ei juotavaksi vaan keräilyyn. Hinta 50€.

• vivan2

Aukush! Oletko saanut mitään selville tuosta vihreästä Coca-cola !kaatimesta?" Paljon maksoit siitä? Minulla on niitä 2 kpl ja olen epätoivoisesti yrittänyt löytää jotain tietoa niistä.. Onnistumatta..

• Aukush

Pistin kaatimesta kyselyä tuonne koti ja keittiö- lehden asiantuntia-palstalle ja vastaus löytyy täältä: http://www.kotijakeittio.fi/koti-ja-sisustus/vanhat-tavarat/coca-cola-kaadin

Eli:
        "Kaatimenne on 1960–70-luvulta. Tähän aikaan ravintoloissa tuotiin tilattu viina ja mikseri erikseen epärehellisyyden estämiseksi ja vasta pöydässä kaatimesta kaadettiin mikseri lasiin. Coca-Colan ohella kaatimissa oli usein merkintä Sprite. Näitä vihreitä pieniä kaatimia tuotiin muun muassa Belgiasta. Kaatimenne arvo on vähäinen."

Yllättävintä asiassa on se että nyt kun sitä uudelleen googlettelin, niin tuloksia tuntuu äkkiä löytyvän melko paljonkin, kun tuolloin pari vuotta takaperin ei löytynyt mitään tietoa =)

Hieno esine tuo kuitenkin on, vaikka "arvo on vähäinen", tekisi mieleni hankkia niitä lisääkin.

• Aukush

Valitettavasti mitään ei ole selvinnyt.. Pistin sähköpostia "en-muista-minne" josta sähköpostini uudelleenohjattiin "en-muista-kelle", eikä lopullista vastausta koskaan kuulunut.. Tarvis pistää uudelleen, mutta ku en tosiaaan muista mihin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe