meiliin. voisit vastata.,
lähetin sulle viestiä
8
<50
Vastaukset
- narrasit
Ei ollu mitään
- tämätarinaontosi
minulla ei ole ollut pariin kuukauteen meiliä käytössä, ihan oikeasti. sähköpösti nappula vain hävisi ruudulta eikä ole ilmestynyt sen jälkeen enää ruudulle:D en tiedä salasanoja enkä mitään, joten se on sitten jäänyt. pitäisi asentaa uudestaan, mutta olen vähän ollut huono näissä jutuissa... ja kukaan ei usko, että mulla ei ole sähköpostia käytössä:D minä olen todellinen down -shiftaaja:D
- katsonaamulla
Mihin niistä?
- Josuskaltaisinitsekin
Ei ollu mullakaan.
- keksiparempiprovo
älkää taas menkö halpaan. mitä järkeä jonkun olis täällä julistaa privaviesteistään?? Ajatelkaa aivoillanne, jos teil sellaset on!
- kortti1
Niinkö?
- RakasOotMulleMies
Suomi24 posti ei mulla toimi. En saa sitä. Otatko riskin..laita gmailiin. OdotaN.
- eihottis
Vaihda. 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944