Ulkomaiset firmat

GeorgeBest

ONks teil paljo pelitilejä ulkomaisissa firmoissa,toimiiko voitonmaksut hyvin,mist firmoista hyviä,mistä huonoja kokemuksia.Kävin betexpert.com sivustolla,siel on vertailuja eri firmoista,niiden nukaan kolme parasta olisi Betfair,Expekt ja Centerbet,tosin ruotsin kieleni on sen verran heikko etten saanu kaikkea irti sivustosta,mut siel on paljo kaikenlaisia hyviä tilastoja. Veikallakin on nyk.hyviä kertoimia mut ulkomaisilla vetotarjonta per matsi viel paljon laajempi.

11

3297

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GeorgeBest

Se olikin betxpert.com eikä betexpert

• Peoplez

Suosittelen seuraavia:

Betfair, Centrebet, Unibet, Ladbrokes, Paf, Expekt, Nordicbet, Pinnacle. On niitä muitakin mutta itse käytän pääasiassa näitä. Ei ole ollut mitään ongelmia ja miksi olisikaan. Ei nää firmat pitkälle pötkisi ihmisiä kusettamalla.

• xxxx

Pidän SSP:tä lukuunottamatta kaikkia suomenkielistä palvelua tarjoavia yhtiöitä varsin luotettavina. SSP:llä on ollut ainakin ajoittain voitonmaksuvaikeuksia. Lisäksi kyseinen yhtiö tarjoaa kertoimet vain kirjautuneille asiakkaille ja laskee voittavien asiakkaiden palautusprosenttia.
      SSP ei myöskään vastaa sähköpostitse lähetettyihin kysymyksiin.

• XXX

Sattuuko olemaan tietoa voiko muille kuin veikkaukselle ja paffille siirtää rahaa Nordean sololla niin että rahat menisivät pelitilille samantien. Jos ei niin kauan kestää, meneekö millekkään päivässä? Entä voittojen kotiutus, onko kukaan saanut rahojaan samana päivänä tililleen, niinkuin paffilta usein saa jos aamulla tekee kotiutuspyynnön, veikkauksella menee 1-2 pankkipäivää, entä muilla??

• $hark

Expektillä toimii Nordean Solo sekä Sammon Visa Electron.

• hacker*
    • amatööri

Ite oon käyttäny centrebettii, expektti, paffii ja veikkausta. Mun mielestä centrebetillä on paras systeemi, sähköposteihin vastataan ja käyttöliittymä on todella mukava. Expekt ei oo vieläkään vastannu n. 3 viikkoa sitten lähettämääni s-postiin, jossa kerroin heidän antaneen minulle liikaa rahaa pokeribonukseen liittyen. Muutenkin expektin käyttöliittymä tuntuu jotenkin verkkaiselta ja vaativammalta kuin centrebetin. Varmaankin tottumiskysymys, mutta kuitenkin.

Voittojen maksusta tilille en osaa sanoa, koska sellaiseen tilanteeseen en ole päässyt. Kaikille em. peliyhtiöille rahan siirtäminen onnistuu suomalaisten pankkien välisillä tilisiirroilla.

• samantien

Eli pääseekö niillä rahoilla samantien pelaamaan jos esim. puolen yön aikaan siirrän rahaa pelitililleni Nordean sololla niin voinko pääsenkö lyömään vetoa saman yön NBA-otteluista?

• eki

jospa ne pitivät sinua hieman tyhmänä kun valitat saaneesi liikaa rahaa.

• S K

Mulla on eriomaisia kokemuksia Betfairista, WillHillistä ja Centerbetistä.
      Expekt maksaa sekin voitot, mutta hukkaa siirrot sinne päin...
      Nyttenkin piti osallistua Wimbledonin vetoihin. Laiton rahat hyvissä ajoin viikkoa ennen, mutta eipä niitä siellä näy vieläkään...
      ...kuten ei näy myös vastauksia kyselyihin asiakaspalvelun kautta.

S K

• parhaat

Parhaat vedonlyöntisivustot suomeksi. Nämä ovat luotettavia ja turvallisia ja helpot talletus ja kotiutus tavat. Suomenkieliset asiakaspalvelut. http://vetobonus.blogspot.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe