....jonkinaikaa sen jälkeen kun aloin syömään Citalopramia. Olen kohdannut tämän tietyn arkisen tilanteen jo pari vuotta, muutaman kerran viikossa. Nyt jonkaikaa sen jälkeen kun aloin syömään Citalopramia niskojani alkaa "kiristää" tuossa tilanteessa ja koen hallitsematonta vapinaa, en tiedä näkyykö se ulospäin mutta tunnen sen selvästi. Tätä ei ole aiemmin ollut. Myöskin jos olen tuossa samassa paikassa mutta eri asialla niin samaa ei ilmene, vain jos minun pitää suorittaa tuo yksi tietty toimenpide.
En ymmärrä miksi useamman vuoden jälkeen jokin asia alkaisi yhtäkkiä jännittämään kun aiemmin en ole asiaa miettinyt ja miksi asiointi muissa merkeissä ei aiheuta samaa. Asia joka nyt aiheuttaa oireita on arkinen eikä millään tavalla sellainen missä pitäisi hävetä tai stressata millään tavoin.
Jännitysoire yhdessä tietyssä tilanteessa....
fdjfdskfjakl
1
80
Vastaukset
- yuuytr
SSRI-myrkytysoire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780