Olen tulossa Heinävedelle 17.7 löytyykö sieltä naista? Ei saa olla lihava kuten siellä tuppaavat olemaan, ja mielellään ilman haalareita ja kumisaappaita!
Löytyykö olen tulossa
rippeertuuu
4
196
Vastaukset
- annastiinaheli
Nyt nykyisin ei ole kuin laihoja ämmänkopukoita, kun maajusseilla ei ole ruokaa eläimillekkää.
Ota euroja mukaan, kyllä myö jostai nappaskengät suahaan, kun karataan ukolta kirkolle.- rippeertuuu
Hienoa! euroja kyllä sen verran löytyy että yhdet illalliset ainakin syödään. Eikös siellä uittiksella ole jotkut menot siellä siis nähdään?
- punahuiviin
Heh heh, mie syön pihassa jotta siästyy rahat liemiruokiin, ukollekin sanoin lähteväni tyttöjen kaa.
- paraspaikkaheinävedellä
Nyt on kirkolla Gasthaus hyvällä hollilla, uutteratomistajat!
Turistit kyllä käy ja eurojenomistajat!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275