ettei kukaan minun kanssani täällä kehtaa kulkea ja muuta kivaa , mutta oliko se vain sinun mielipiteesi ja kavereidesi ? saathan minua paremman etkä siitä täällä kavereidesi kanssa jaksa itkeä , koska sinulla on ELÄMÄ , jota minulla ei koskaan ole ollut eikä tule olemaankaan.
taisit joskus sanoa
tämä_täältä_tähän
3
<50
Vastaukset
- Aikuistukaa
Älkää hyvät hyssykät palstalta ottako vaikutteita. Toki jos hän irl sellaista sulle haastaa niin kysymys irl hänelle.
- huhhuhhuhheinyt
Mutta sinähän ytiti iskeä minuakin puhelimessa. Oletkohan kovinkaan uskollinen?
- laitasenumero
Ei tosiaan ole. Olinhan siinä vieres ja näin ne tekstarit. Vierasta palstalaista yritti iskeä ja kehui ääntäskin. Sehän painaa vieraita naisia varmaan suhteessakin. Voi naisparkaa ketä kaipaakaan. Pettäjän ja huorittelijan saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760