On ikävä huomata kuinka itsekkäitä muut veneilijöät ovat. Ne eivät piittää mistään moraalisäännöistä ja vaarnatvata muiden sekä hengen että omaisuuden.
Minun veneeni kulkee 3 solmua, mutta se menee sen kaikissa olosuhteissa. Aaltoa ei tule lainkaan. Kaikki muut veneet tekevät minulle kiusaa ja ovat siksi huonoja ihmisiä. He vievät minun satamapaikkani ja naiset, joista olen nähnyt unta.
Kaikki aalto pitää kieltää koska minä haluan niin.
Minä annan lupia muiden veneilyyn koska olen parempi kuin muut tietämään mikä on teille muille hyväksi.
Sovittaisko nyt niin?
Tiedänparemmin
5
<50
Vastaukset
- Flipperisti
VMP
- MeilläNännään
Sovitaan vain, mulle käy.
- Kerttutäti
Mukana ollaan. Saanko mennä lauantaina pellinkiin?
- arskanenkolme
oikein sulle
- Bayliner
Näin. Oon mukana, ajan täst edes vain kolmea solmua, ja senkin meloen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760