Sain 1500e romutussetelin

Idänskodan

Romutusseteli superbista tuli. Vein viime vuotisen skoda superbin romutukseen ja sain 1500e setelin ja pääsen nyt ostamaan auton. Ajattelin ostaa toyotan koska sillä voi ajella jopa yli vuoden. Skoda oli vuoden jälkeen jo aivan loppu. Vaihteisto ja kone olisi pitänyt jo uusia ja hyvitykset oli kaikkea 250-500e välillä. Nyt on olo kuin lottovoittajalla kun sain jopa 3 kertaisesti siihen mitä oletin saavani.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lobotomiaa

      Kyllä niinpaljon nauroin vastauksellesi että ihan vatsasta sattuu. Loistava oivallus ja siitä papukaijamerkki. Lobotomiaa näköjään vieläkin on käytössä.

    • ootiteromu

      Et valehdellessasi tainnut huomata, että romutussetelin saa vain yli kymmenen vuoden ikäisestä autosta.

      • te-romu-ro

        ..niin ja romutetun auton tilalle on ostettava UUSi auto. Eihän Eenokilla sellaiseen ole varaa.


    • minkäs.sille.voi

      On näitä skoda tarinoita suuret määrät. Monet eivät uskalla edes kertoa omaansa, kun nauru on niin railakasta.
      Skoda on minusta röppönen, johon ei kenenkään pitäisi koskea.

      Onhan paskakärpänenkin sellainen, että se lentää pas.ka kasaan heti kun sellaisen havaitsee.

    • hauskayhteensattuma

      Tojotat ne kasataan niin laatuosista että joutuvat kutsumaan takaisin VAIN
      yli 3 miljoonaa autoa korjattaviksi
      Tämä siis tojotan janissanin yhteismäärä.
      Turvatyynyt on paskoja näissä autoissa.
      Turvallisuudesta kun on VARAA autonvalmistajalla tinkiä.

    • vepukkaine

      hyvä etu, halvin tapa eroon skeidasesta

      • vepukkaine

        Sori, en ollenkaan lukenut edellisiä kirjoituksia, joten myönnän trollanneeni. Romutussetelin saa vain yli 10 vuotta vanhasta autosta, ja sen voi käyttää vain uuden auton ostamiseen. Sellaiseen minulla trollinreppanalla ei ole varaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe