Ehkä huomasit sen silloin, kun näimme, joillakin kerroilla niistä. Siitä se johtui. Ketään en ole tällä lailla sydämessäni kantanut! Se on tuntunut hyvälle, mutta myös kivuliaalle, siihen on kuulunut kaikki mitä olla voi. Muistan ne hetket, kun en ole voinut nukkua, kun olen tuskissani huutanut sinua, ääneti.. Ja, nyt taas teen niin. En pysty selittämään sitä, kyyneleet purkaa sitä minusta. Huudan Ylös Yhdelle, joka näkee kaiken., auttakoon Hän. Kaikki sinussa on, tahtoisin halata pitkään, olisiko sielumme silloin lähempänä toisiaan. Olet minulle niin rakas, vaikka se voi vähän erikoiselta kuulostaakin, kun tunnemme kuitenkin niin vähän toisiamme. Ja siltikin olet! Uskon, että tiedät sen, toivon, että ymmärtäisit.
N-> M , rakas, kannan sinua koko ajan
6
50
Vastaukset
- varmasti_jymmärrän
Jymmärrän:D
- M....Mies
Kaunista, herkkää ja tunteikasta tekstiä. Kerro tuo sille miehelle oikeassa elämässä, sillä jos hän herkkäsieluinen ja tunteikas mies niin sulaa noista sanoistasi.
Toivon että löydätte toisenne ja palaatte yhteen.
Kauniita unia ja hyvää yötä.- sydämessäni
Kauniita unia myös ja hyvää yötä. Toivon voivani kertoa hänelle. Siksi kai tänne laitoin, jos niin kävisi ettei järjestyisikään se, että saan kertoa.. Että lukisi täältä ja ymmärtäisi.. Rakastan.. Tärkeintä on, että saan sen sanottua, nyt oli pakko sanoa tänne.
- samoisydämmessäni
Samoin olen tuntenut jo pitkään olet mun sielunipuolikas. Vaikka en sua kunnolla edes tunne, niin silti tunnen kuin olisin sinut tuntenut jo vähintään sata vuotta, Sussa on kaikki se mitä mun sydän on elämäni etsinyt, Se ei mene pois vaan vahvistuu kokoajan, monet kerrat olen itkenyt niin kuin nytkin kun tätä kirjoitan. Samaa olen toivonut! m->n.
- lkjfdlg
voi kumpa olisit hän
- gurrrrrrrrr
Tule vastaan pelotta... tee vielä tikusta asiaa, ovi on auki <3 haluaisin syöksyä sun kaulaan ja rutistaa, suukottaa. Muilta piilossa tutustua sinuun rauhassa, mä vaan tiedän, että meistä tulisi yhdessä ihanaa. Kiinnitin sinuun huomiota jo ekasta kerrasta lähtien VAIKKA kävelit selin minuun. Katsoin, että tämä on mulle täällä ihan uusi mies. Komea olet. Olen ihan myyty silmistäsi ja murteestasi. n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899