Arton Lissu julkisuuden perässä

honeymustardpie

Ei taida tämä uusikaan muija Länsmannilla olla järjen jättiläinen. Face julkinen,postaillaan Seveniin tilannepäivityksiä ja muistutetaan Hymyn haastatteluista jne, samaan aikaan toivotaan rauhaa ja kunnioitusta : D muijahan on kuin Tuksu konsanaan, puhuu toista ja tekee toista . Jos itse seurustelisin Tuksun exän kanssa en ikinä antaisi haastatteluja enkä laittais tilaani julkiseksi enkä liittyisi Seveniin. Artolla ja Lissulla tainnu nousta hattuun 15 min julkisuudesssa ja tienataan uutta ryyppyrahaa, Lissu ei nimittäin lasiin sylje, oksettava Embo jaksaa nuoleskella Lapin pariskuntaa samalla. Länsman itse jaksaa myös tasaisin väliajoin muistuttaa olevansa Tuksun exä Tuksu postauksillaan Facessa. Itse en linkittäis jos tuo tapaus olisi exäni. Jos haluaa rauhan Tuksusta miksi postailla hänen liittyviä juttuja? Minulla loppunut ymmärrys ja sympatia Tuksua,Lissua ja Artoa kohtaan. Kunnioitin Artoa kun hän vietti pitkää hiljaiseloa avioeron jälkeen.Miksi palasi julkisuuteen? Loppuiko rahat? Ilmaistarjoilut vai mikä syynä? Lissu voisi nyt miestään rakastavana ja kunnioittavana tajuta ettei julkisuus tee hyvää Artolle ja katkaista kaikki julkisuusjutut.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paaveli77

Antaa Lestamumetsun nauttia hetkestään :D Tuskin tuota kauaa kestää , Artollahan on aina pyöriny akkoja ympärillä.

• Satunnainskuljeskelija

No, Lissun ansioksi voidaan ehdottomasti todeta työn teko. Siis ihan aikuisen oikeasti hänellä on työpaikka jossa ei kankkua keinuttamalla pärjää. Onnea vaan hääparille.

• sssssssssssssssssss

Että oikein työpaikka :D wau sitähän ei monilla ole ;)

• oivoiih

Ihmettelen että lapset eivät tienneet äidin menevän kihloihin , sääliksi käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7081
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      119
      4847
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4116
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3414
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      707
      2171
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      250
      1567
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1415
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1398
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1196
    Aihe