Kiihottaako suojahanskat?
Kertokaa millaisia hanskoja käytätte ja milloin.
Nitriili/pvc/kumihanskat
11
1577
Vastaukset
- kummimies
Ostin 100 kpl paketin suojakäsineitä vinyyliä ,puuteriton elintarvike käyttöön.
No olen käyttäny niitä omaa ja naapurin kalua runkates, vaikkapa rypsiöljyä kaluun
hanska käteen ja ah sitä litinää.
Joku niissä vaan kiihottaa. - lotta_nieminen
Oi, tehdään yhdessä!
[email protected]
046-6376904 - Ihanan-liukasta
Kyllä käytän vinyylihansikkaita runkatessa, joskus käytän myös normaaleja kumihansikkaita. Sopivaa rasvaa vaan kullin varteen, niin kyllä tuntuu mahtavalta runkata käyrää kullia. Olen hieroja ja olen saanut runkata ja lypsää hanskoilla muutemilta asiakkailta spermat ulos. Tuntuu myös mukavalta virutella rasvattuja kiveksiä vinyylihanskojen avulla.
- lehmipoika
emäntä joka on lypsyllä vinyylihanskat kädessä kyllä lypsy kelpaisi
vähän kun laittaisi vielä tummelia varteen. - Marigold24
Vaimo laittaa usein liki olkapäihin ylettyvät, mustat Marigoldin 24" kumihanskat käteensä ja vaatii tekemään kaikenlaisia juttuja ;)
- ropisee
On tullut käytettyä ohuita ja paksuja. Antaa ihanasti lisä potkua.
- parinhanskat
Kiihotun tosi paljon, vaimon tai minun ei tarvi kun pistää pvc tai kumihanskat käteen niin alkaa seistä. Viimmeksi oltiin saunassa niin vaimo veti luonnonkumiset kertakäyttö hanskat käteen ja käski nostaa jalat lauteilla seinälle jolloin hän otti jäykistyneen peniksen käteen alkaen lypsää. Kun olin lähellä orgasmia hän työnsi kaksi sormea anaaliin ja työnteli niitä sisään ja ulos, siis laukesin ja lasti lensi suoraan vatsalleni. Muutenkin joskus kun tyydytän itseäni on kiihottavaa käyttää näitä hanskoja se tuntuu jotenkin hyvälle peniksen varteen.
- Teeo
Masturbointia varten on vinyyliset ja lateksiset. En tiedä mikä niissä on, mutta tuo oman lisänsä. Käytän kumihanskoja myös tiskatessa ja siivotessa, mutta eri hommiin on omat käsineet.
Poika, 22 v.- munapystyssä
Käytätkö muita kumisia asuja?
- remonttihanskat
Vetoakselin murrosniveleen vaseliinin levityksessä suojakäsineet ovat hyvät ja varsinkin uusi vaseliini on liukasta, vanhan nivelen, varsinkin jos suojakumi on hajonnut, paskansekainen enemmän savea kuin vaseliinia muistuttava rasva ei ole niin liukasta...
Taisin tosin eksyä väärälle palstalle... - Kokovartalohoito
Käytetään molempia. Tosin yhdessä kumi ja muoviasujen kanssa. Harvemmin pelkästään käsineitä. Pitkät olkapäähän asti ulottuvat ovat parhaita. Läpinäkyvät tumman vihreät ihan ykköset. Sopivat mukavasti kumiklinikan ilmapiiriin. Muutenkin vihreät kumi- ja muoviasut ovat kiihottavia. Sellainen kumihoitaja lypsää äkkiä mehut ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841