Venäjän tie on selittelyn tie

Pravdaa

Venäjä selittelee ja selittelee. Valitsemalla Etyj-delegaatioon suoraan EU:n matkustuskieltolistalta nimet päästiin haluttuun konfrontaatioon. Olisi valinnut nimet omalta matkustuskieltolistalta, jolla on 200 000 kansalaista. Venäjän pitäisi siirtyä rauhan edistämisen aikaan, selittelystä hyviin tekoihin. Krimin ja Itä-Ukrainan kriisin aikana on jo kuollut 8000 venäläistä sotilasta, sitä ei selittelemällä voi toiseksi muuttaa. Mitä vielä?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjä saa valita ETYJ-kokoukseen ne edustajat, mitkä se itse haluaa. Venäläisten pääsyn estäminen kokoukseen on epädiplomaattinen, epäkohtelias ja raukkamainen teko. Vetoaminen johonkin matkustuskieltolistaan on typerä tekosyy. Mitään matkustuskieltolistoja ei saisi olla edes olemassa. Rauhaa ei rakenneta matkustuskielloilla, vaan yhteyksien luomisella eri maiden kesken. Juuri sitä vartenhan eri maat kokoontuivatkin Helsinkiin.
      Itsenäinen maa ei myöskään kysele muilta mailta, ketkä saavat maahan tulla ja ketkä eivät.
      Useat länsimaiden diplomaatit ovat kritisoineet Suomen päätöstä, evätä venäläisiltä pääsy ETYJ-kokoukseen. Tästä voi lukea enemmän tämän päivän 8.7.15, Ilta-lehdestä.
      Venäjä ei myöskään ole syyllinen Krimin ja Ukrainan kriisiin. Krim liittyi Venäjään täysin vapaaehtoisesti ja laillisesti sen jälkeen kun suuri enemmistö Krimin väestöstä sitä kansanäänestyksessä oli halunnut. Itä-Ukrainan tilanne sai puolestaan alkunsa siitä, kun USA:n ja EU:n tukemat kapinalliset vallankaappauksella syrjäyttivät Ukrainan vaaleilla valitun presidentin.
      Rauhaa ei ole syntynyt, koska Ukrainan nykyiset vallanpitäjät eivät ole noudattaneet Minskin sopimusta.

• Abrahamm

Kanerva on pilannut maineensa jo siinä, että ei tunnusta itä-Ukrainalaisia tasavertaisena Kiovan kaappari hallinnon kanssa ja vielä suuremmalla ääni demokratia hallinnolla.
      Suomessa on nyt fasisti hallinnolle Lapuanliikkeen ainekset, kuin Kosolan aikaan ja silloikin sananvapautta rajoitti yksipuolinen media !?

• Suuta_soukemmalle

"Suomessa on nyt fasisti hallinnolle Lapuanliikkeen ainekset, kuin Kosolan aikaan ja silloikin sananvapautta rajoitti yksipuolinen media !?"

Voi olla, mutta samanlainen meininki on Venäjällä. Putinin Venäjä kaiken lisäksi rahoittaa eurooppalaisia natsipuolueita, jotka muiluttavat mm. mamuja, juutalaisia, romaneja ja VASEMMISTOLAISIA, joihin "kommunisti"-Abrahammkin on kuuluvinaan. Tosin itse uskon, että Abrahamm on pelkkä trolli.

• Ihaneriplaneetalta

Mitä ne vanjat oikein kitisee. Eihän niitä ole päästetty aikaisemminkaan Helsinkiin.Talvisota kun alkoi niin silloin ne uhosivat että 2-3 viikkoa niin pidetään paraati Helsingissä Isä Aurinkoisen syntymäpäivien kunniaksi 18 päivä joulukuuta.

Jatkosodan loppuvaiheessa kesällä 1944 kun Kannaksen suurhyökkäys alkoi kesäkuun alussa niin silloinkin Puna-Armeijan tavoite oli Helsingissä.

"Neuvostosotilaan täytyy päästä Helsinkiin" Se oli selkeä tavoite silloinkin mutta ei niitä sitten kuitenkaan näkynyt pääkaupungissa ellei lasketa sodan jälkeen täällä olleita Valvontakomission jäseniä.

On se veli venäläinen vaan aika erikoinen tyyppi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe