Joko kaupungin olisi aika päivittää opaste taulunsa tähän päivään??? Rannankin taulussa paikkoja 20v takaa... Ja torisevan taulussa luvataan 24/7 lääkärin päivystystä!?! Jne...
info taulut
3
141
Vastaukset
- Junttura75
Pyydetty jo vuonna 2014 - ei näytä kaupunkia asia liiemmin kiinnostavan..
- Opettajaino
Ja Wikipediaan virtain työpaikat ,ettei joku luule et ne on oikein ,ei puoliakaan jäljellä mitä sielä sanotaan?€
- isojussi
Saisivat myös nettisivuilla olevia tietoja päivittää,esim vuokra-asuntojen sivuilla kehutaan Nallelan rauhallista asuinaluetta,aivan slummia koko alue.Työssä käyvät muttavat pois ja jäljelle jää mannet ja muu spurgusakki.Alueella toimii sivujen mukaan myös elintarvikekioski ja huoneistot vuokrataan siistissä kunnossa,koskahan asioista vastaavat ovat käyneet viimeiksi kyseisellä alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398