Hei,
meillä on mökki Heinäveden ja Leppävirran välimaastossa, mutta mökkijärvestä ei pääse saimaalle eikä ole venettäkään.
Olisin kiinnostunut vuokraamaan venettä akselilla Heinävesi-Leppävirta-Varkaus, jotta pääsisi vähän katsomaan järvimaisemia veneestä käsin.
Minulla on itselläni vene Espoossa Laajalahdella, joten voisin tehdä vaihtolainaa / vuokrata vastavuoroisesti, jos jollain olisi esimerkiksi kiinnostustua tulla etelään kalaan. Itselläni on hyväkuntoinen 2000-luvun alun Yamarin 50hv koneella.
Itse olisin kiinnostunut käyttämään juuri jotain pulpettivenettä, mutta isompikin sopii toki (mitään isoa charteralusta en kuitenkaan etsi, niitä saa kalliilla Savonlinnasta vuokrata).
Laitahan viestiä, jos kiinnostaa tai tiedätte mistä voisi löytyä vuokravene! Kiitos!
Veneen vuokrausta / vaihtokäyttöä? Kiinnostuneita?
iglu12
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006