Mitäs peniksen jatkeen omistajat tästä faktasta nyt tuumaa? MUAHAHAHAHAAAA!! Ei ku kaikki bmw:t prässiin ja kuskeille turpaan!! http://www.iltalehti.fi/autot/2015070719994512_au.shtml
Taas bemarin jätelaatu päässy
7
<50
Vastaukset
- AUDIPOWER
Bemun öljyn kulutus on pientä, verraten possun bokseriin!
- 14ja_apukoulussa
Mites poksahtelevat tsi tsi moottorit että painu fidduun skeidatyhmä
- Autollaaina
Tyypillistä Amerikkalaista sensaation hakua, kaikennäköisiä tutkimuksia.
Jenkki ajaa isolla Bensakoneella, myös tuontiautoissa, diesel on siellä erittäin harvinainen. Taitaa mennä bensaa kuitenkin enemmän.
Jenkki auton huoltoväli 10 - 15 000 km ja järjettömän suuri öljytilavuus, ei tarvitse paljon lisäillä. Länsi autoissa huoltovälit 20 - 30 000 km, keran voi välillä joutua lisäämään öljyä sekin harvinaista.
Öljylaadullakin on merkitystä, mitäköhän Gulf merkkejä, sun muita autoihinsa tunkevat.
Kovasti tykkäävät BMW:llä kuitenkin siellä ajella ja jenkki lotja jää talliin. Kyllä sielläkin tiedetään että BMW on huippulaatua. - Fordsonpower
Prässiin joka ikinen bemu ja vielä kaupan päälliseksi turpiin jokaiselle bmw:n omistajalle!!
- bimmergirl
Ompas kateellista sakkia, onneksi ei tartte kadehtia kun on oma BMW <3
- olihanUuutinen
Jenkit tekevät kaikkensa oman autoteollisuuden pelastamiseksi ja sitähän tuokin uutinen hakee.
- pottass
Onko Tojotien öljynsyönti jo saatu kuriin?? ainakin ennen sitä meni kuin bensaa,eikä syy ollut tehokas moottori vaan valmistusvirheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948